ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ عرضه و مشخصات احتمالی Honor 9 [به روز رسانی شد]

بنا به تصویری که اخیراً در اینترنت منتشر شده، Honor 9 احتمالاً اوایل تیر ماه سال جاری معرفی خواهد شد؛ هرچند در این تصویر اشاره مستقیمی به تلفن مورد بحث نشده اما عبارت «Save the ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۵۰

بنا به تصویری که اخیراً در اینترنت منتشر شده، Honor 9 احتمالاً اوایل تیر ماه سال جاری معرفی خواهد شد؛ هرچند در این تصویر اشاره مستقیمی به تلفن مورد بحث نشده اما عبارت «Save the Date» و محل برگزاری رویداد، احتمال رونمایی از یک پرچمدار جدید را افزایش می دهند.

شهر برلین و تاریخ 6 تیر، مکان و زمان رونمایی اسمارت فون مورد بحث بوده که کمپانی هوآوی اسم مستعار «The Light Catcher» را برای آن برگزیده است. با توجه به این لقب، انتظار داریم Honor 9 به دوربین دوگانه که عملکرد خوبی در نور کم دارد مجهز شده باشد.

برخی شایعات حاکی از حضور سنسور 20 مگاپیکسلی در کنار نمونه 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی هستند که دقیقاً مشابه ماژول به کار رفته در Huawei P10 است؛ البته چنین انتخابی با توجه به تولید «آنِر 9» توسط هوآوی چندان دور از انتظار نیست.

از دیگر مشخصات احتمالی دستگاه، چیپست کایرین 960 بوده که در کنار رم 4 یا 6 گیگابایتی وظیفه پردازش امور را به عهده خواهد داشت. طبق تصاویر، خبری از جک 3.5 میلیمتری هدفون در Honor 9 نیست و کاربران فقط از یک درگاه USB-C برخوردار خواهند بود. از نظر نرم افزاری نیز موبایل مذکور احتمالاً به اندروید 7 نوقا و رابط کاربری EMUI 5 مجهز خواهد شد.

 

به روز رسانی: در تصویری که به تازگی در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده، تاریخ عرضه Honor 9 تقریباً دو هفته زودتر (22 خرداد) و در شهر شانگهای اعلام شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • خشایار
    خشایار | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

    honor 8 awlie omidvaram inm gheimatesh khob bashe k bekhrmesh

  • MasoudZ
    MasoudZ | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

    رقیب شیائومی می 6 با همون قیمت,هر دوشون زیبا قدرتمند و دوست داشتنین

  • محمودی
    محمودی | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

    این اپ دیجیاتو رو برای ios هم درست کنید

مطالب پیشنهادی