ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند Moto Z2 Play رسما از سوی موتورولا معرفی شد

تلفن هوشمند موتو زی ۲ پلی (Moto Z2 Play) چندی پیش رسما معرفی شد. این موبایل به لحاظ طراحی شباهت زیادی به نسخه قبلی اش یعنی موتو زی پلی دارد منتها با این تفاوت که ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۲۲:۴۵

تلفن هوشمند موتو زی ۲ پلی (Moto Z2 Play) چندی پیش رسما معرفی شد.

این موبایل به لحاظ طراحی شباهت زیادی به نسخه قبلی اش یعنی موتو زی پلی دارد منتها با این تفاوت که اندکی باریک تر و البته سبک تر از آن است. دکمه مربعی شکل تشخیص دهنده اثر انگشت در بخش جلویی بدنه دستگاه تعبیه شده و همچون نسل قبلی، یک دوربین دایره ای و بزرگ در بخش پشتی آن خودنمایی می کند.

اما عمده تغییرات در داخل موتو زی ۲ پلی رخ داده اند و برای نمونه تلفن همراه مورد بحث به جدیدترین سیستم روی چیپ کوالکام به نام اسنپدراگون ۶۲۶ مجهز شده که نسل بعدی چیپست فوق العاده کم مصرف اسنپدراگون ۶۲۵ است.

این تراشه اندکی از نسخه قبلی سریع تر است اما از نظر میزان مصرف انرژی با اسنپدراگون ۶۲۵ برابری می کند و در نتیجه انتظار می رود عمر باتری موتو زی ۲ پلی نیز درست مانند نسخه قبلی اش همان دو روز باشد.

باید اشاره کنیم اسنپدراگون ۶۲۶ گرچه یک چیپست میان رده به حساب می آید اما عملکردی روان دارد و برپایه فناوری مدرن ۱۴ نانومتری تولید شده و به همین خاطر انتظار نمی رود که در انجام فعالیت های روزمره خود با آن به مشکلی بر بخورید.

طبق اطلاعات رسمی منتشر شده از سوی شرکت سازنده اما، باتری این موبایل تا ۳۰ ساعت دوام می‌آورد که از رقم ۵۰ ساعتی عنوان شده برای موتو زی پلی کمتر است.

در این بخش می توانید فهرست مشخصات دستگاه را از نظر بگذرانید.

اما یکی از قابلیت های تازه و چشمگیر این موبایل فوکوس خودکار دوال پیکسل است که به دوربین دستگاه اضافه شده و این یعنی موتو زی ۲ پلی برای فوکوس روی سوژه هایش به زمان کمتری نیاز خواهد داشت و در نتیجه تصاویر گرفته شده با آن نیز کمتر تار به نظر خواهند رسید.

خاکستری، آبی و طلایی نیز در زمره آپشن های رنگی در نظر گرفته شده برای علاقمندان به خرید این موبایل هستند. در انتها باید اشاره کنیم که همزمان با معرفی این اسمارت فون، شرکت سازنده اعلام کرد که کاربران می توانند از چهار ماژول مغناطیسی به همراه آن استفاده نمایند که البته این ماژول ها سال گذشته رونمایی شدند و اسامی آنها را می توانید در ادامه مطالعه نمایید.

۱- JBL SoundBoost 2 (برای تقویت صدا)

۲- Moto TurboPower Pack (برای افزایش عمر باتری)

۳- Moto Style Shell همراه با شارژ بیسیم (قاب های متفاوت)

۴- Moto GamePad

از این میان قاب یا همان موتو شل ها با قیمت ۴۰ دلار و مابقی ماژول ها با قیمت هشتاد دلار قابل خرید خواهند بود.

گفتنی است نسخه آنلاک این موبایل با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر با ۵۰۰ دلار دارد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • alliabbas
    alliabbas | ۱۲ خرداد ۱۳۹۶

    سری موتو زد واسه این باریک می‌زنم چون ماد بش وسل کنید خیلی زخامتش بیشتر نشه.دوربینشم نمیشه بیرون نباشه بای این زخامت کم ۵.۹

  • MehranF
    MehranF | ۱۲ خرداد ۱۳۹۶

    من از Moto GamePad خوشم میاد ولی 500 نمی ارزه با این قیمت mate 9 میخرم 20 دلارش هم میدم گلس

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی