ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس از یک «کروم بوک فلیپ» دیگر برای مصارف آموزشی رونمایی کرد

کروم بوک ها به خاطر سادگی شان، قیمت پایین شان و مدیریت آسان شان، از محبوبیت قابل توجهی در کلاس های درس برخوردار شده اند. ایسوس در جریان رویداد کامپیوتکس 2017 از «کروم بوک فلیپ» ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

کروم بوک ها به خاطر سادگی شان، قیمت پایین شان و مدیریت آسان شان، از محبوبیت قابل توجهی در کلاس های درس برخوردار شده اند. ایسوس در جریان رویداد کامپیوتکس 2017 از «کروم بوک فلیپ» جدیدی رونمایی کرد که به عنوان مدل ارتقایافته کروم بوک فیلپ 10 اینچی سال 2015 ایفای نقش می کند. اما این کمپانی حالا از لپ تاپ دیگری هم رونمایی کرده که استفاده های آموزشی را هدف قرار داده است.

اگرچه این لپ تاپ هم به سادگی «کروم بوک فلیپ» -بدون هیچ پیشوند یا پسوند- نامیده شده، اما تفاوت های قابل توجهی با فلیپ استاندارد دارد. پیش از هر چیز، این مدل بدنه ای تماماً مشکی داشته و به نظر می رسد که جان سخت تر از قبل باشد. علاوه بر این، پردازنده Intel Celeron N3350 جای خود را به پردازنده Rockchip مبتنی بر ARM داده است. نمایشگر 11.6 اینچی دستگاه هم اندکی بزرگ تر از نسخه استاندارد است و رزولوشن 1600x900 را تصویر می کند.

همانطور که می توان حدس زد، کروم بوک فلیپ جدید به خاطر هدف گذاری های خود، از اتصالات گوناگونی پشتیبانی می کند و به دو پورت USB A، دو پورت USB C، جک هدست و یک ورودی کارت های مایکرو SD تجهیز شده است. ضمناً روی کیبورد و بالای نمایشگر، دو وبکم مجزا تعبیه شده است. دوربین کیبورد قرار است هنگامی که لپ تاپ به شکل تبلت در می آید، به عنوان دوربین پشتی برای عکس برداری عمل کند.

ایسوس هنوز تاریخ عرضه یا قیمت گذاری این لپ تاپ جدید را اعلام نکرده و باید فعلاً زمان بیشتری تا کسب این اطلاعات منتظر باقی ماند. گفتنی است که این مدل به همراه استور گوگلی پلی به دست مشتریان می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Super.Geek
    Super.Geek | ۱۳ خرداد ۱۳۹۶

    اول فکر کردم یک لپ تاپ خفنیه مثل مدل لپ تاپ ASUS VivoBook Flip TP501UQ-UB71T
    که یه شاهکار به تمام معناست، ولی بعذ توجه کردم که خوب این یه کروم بوک هست و با قیمت پایین. کاش رزولوشنش بهتر بود.

مطالب پیشنهادی