ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ بازگشت همسایه آزاری

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Crazy Taxi Gazillionaire

به هفت سنگ این هفته باید لقب «نوستالژیک ترین مطلب هفت سنگ» امسال را بدهیم. یکی از دلایلی که این حرف را می زنیم، بازگشت مجموعه معروف Crazy Taxi یا تاکسی دیوانه روی اسمارت فون ها است؛ عنوانی که قسمت های پیشینش به شما نقش یک راننده را می داد و باید طی زمانی معین، به نقطه مشخص شده می رسیدید. Crazy Taxi Gazillionaire آمده تا خاطرات خوب گذشته را تکرار کند، البته با حال و هوایی متفاوت!

بر خلاف قسمت های قبلی که شما تنها یک ماشین را کنترل می کردید، کمپانی سگا برای ساخت Gazillionaire رو به سبک Idle Games یا کلیکی آورده و بنابراین کار چندان سختی پیش رو ندارید؛ برای راه اندازی امپراطوری تاکسیرانی خود، ساختمان های گوناگونی احداث کرده و با یک کلیک روی آن ها پول به جیب بزنید. متاسفانه Gazillionaire آن عنوانی که از سری Crazy Taxi انتظار داشتیم نیست اما حداقل می تواند تا حدودی سرگرم کننده باشد.

Crazy Taxi Gazillionaire

Crazy Taxi Gazillionaire

سازنده: SEGA قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 266 / 70 مگابایت زبان:

Neighbours from Hell

دومین عنوان خاطره انگیز هفت سنگ این هفته؛ بعید است نام Neighbours from Hell یا همان «همسایه جهنمی» را نشنیده و طعم عجیب تجربه آن را نچشیده باشید. عنوانی که در آن باید با کار گذاشتن تله های مختلف، همسایه خود را اذیت می کردید. کمپانی THQ در اقدامی تحسین برانگیز، تصمیم به پورت بازی های این سری برای تلفن های هوشمند آن هم به صورت رایگان نموده و به کسانی که می خواهند یکی از سادیسمی ترین عناوین صنعت گیمینگ را تجربه کنند، پیشنهاد می کنیم Neighbours from Hell را از دست ندهند.

Neighbours from Hell

Neighbours from Hell

سازنده: THQ Nordic قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1140 مگابایت زبان:

Bouncy Hoops

شنیده اید می گویند در ایران از هر چیزی وانتش را می سازند؟ به نوعی مشابه همین قضیه را برای استودیوی Noodlecake و بازی های الهام گرفته آن ها از فلپی برد می توانیم ببینیم. بعد از حذف فلپی برد از روی مارکت ها، نودل کیک با الهام از این بازی عنوانی به اسم Flappy Golf را عرضه کرد که توانست موفقیت های زیادی به دست بیاورد؛ باید پرنده داستان را به درون چاله ها می انداختید.

پس از پیاده سازی این ایده روی ورزش های گوناگون، حالا نوبت به بسکتبال رسیده تا با آن یک تجربه فلپی بردی داشته باشید. مکانیزم های گیم پلی Bouncy Hoops تفاوت چندانی با Flappy Golf ندارند. با این تفاوت که اینجا باید توپ بسکتبال را به درون تور انداخته و طراحی مرحله ها هم با توجه به ورزش استفاده شده، کاملا متفاوت با گذشته است. اگر خواهان عنوانی ساده و سرگرم کننده هستید، Bouncy Hoops بهترین گزینه این هفته خواهد بود.

Bouncy Hoops

Bouncy Hoops

سازنده: Noodlecake Studios قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 103 / 34.63 مگابایت زبان:

Old Man's Journey

می گویند بازی های رایانه ای هم می توانند معلم های خوبی برای مخاطبین شان باشند و Old Man's Journey عنوانی است که می تواند این قضیه را اثبات کند؛ یکی از هنری ترین بازی های صنعت گیمینگ که با آن شما نقش یک پیرمرد را داشته و زندگی را از جانب او دنبال می کنید. Old Man's Journey به واسطه داستان احساسی و گرافیک جذابش جایزه های زیادی برده و بازیکنانی که علاقمند به یک ماجراجویی فراموش نشدنی با المان های سبک معمایی هستند، به هیچوجه این عنوان استثنایی را از دست ندهند.

Old Man's Journey

Old Man's Journey

سازنده: Broken Rules قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 280/1260 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Mr. Noom
    Mr. Noom | ۱۲ خرداد ۱۳۹۶

    چرا همسایه آزاری اش برا من ارور میده ? تو صفحه دانلود که میرم میگه Your Device is Not Compatible with this Version ??? من که گوشیم رو دو سال پیش خریدم ? S6 با اندروید 7.0 کسی میدونه چرا؟

  • high end
    high end | ۱۲ خرداد ۱۳۹۶

    تو سایت فارسروید حجم این پیرمرد۲۶۰ این جا زده ۱۲۰۰ ؟؟؟؟؟؟؟

    • محمد کریمی
      محمد کریمی | ۱۲ خرداد ۱۳۹۶

      سلام، حجم ذکر شده تنها مربوط به نسخه iOS بود. حجم نسخه اندروید هم اضافه شد، ممنون. راجبع به اون همسایه جهنمی هم من چک کردم مثه اینکه حجم نسخه اندروید واقعا کمتر از 100 مگابایته. البته ورژن اندروید بازی انگار خیلی بهینه نیست و باید منتظر آپدیت موند. به خصوص که روی بعضی موبایل ها نمیاد اصلا.

      • high end
        high end | ۱۲ خرداد ۱۳۹۶

        سلام ،ممنون بابت توجه و پاسخگوییتون.

  • high end
    high end | ۱۲ خرداد ۱۳۹۶

    یکی از بهترین هفت سنگ ها بود،و این که من یه همسایه جهنمی دارم که حجمش زیر صد مگه قضیه چیه؟؟

  • roman
    roman | ۱۲ خرداد ۱۳۹۶

    خخخخخخ وانت واقعا گل گفتی حرف دل مارو زدی جناب نویسنده بازی آخری یعنی همون پیرمرده خیلی بازی خوبی بود و خیلی احساسی بود اما حیف زود تموم شد

مطالب پیشنهادی