ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ پشتیبانی از اپلیکیشن My Knox را به نفع Secure Folder متوقف می کند

سامسونگ تصمیم گرفته که پشتیبانی از اپلیکیشن My Knox را به نفع اپلیکیشن جدیدتر خود یعنی Secure Folder متوقف کند. مطابق ایمیلی که کمپانی کره ای به کاربران My Knox ارسال کرده، این اپلیکیشن دیگر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

سامسونگ تصمیم گرفته که پشتیبانی از اپلیکیشن My Knox را به نفع اپلیکیشن جدیدتر خود یعنی Secure Folder متوقف کند. مطابق ایمیلی که کمپانی کره ای به کاربران My Knox ارسال کرده، این اپلیکیشن دیگر در دیوایس های جدید سامسونگ که امسال عرضه می شوند در دسترس نخواهد بود، البته تا زمان قطع پشتیبانی سرویس (که هنوز به طور مشخص اعلام نشده) می توانید از آن استفاده نمایید.

اپلیکیشن My Knox نخستین بار در سال 2014 منتشر شد. اگر با آن آشنا نیستید، باید بگوییم که این اپلیکیشن یک راهکار امنیتی کاربردی است که می تواند در دیوایس شما فضایی امن و جداگانه برای محافظت از داده های کاری تان بسازد، تا در میان اطلاعات شخصی شما گم نشوند.

تا زمان قطع پشتیبانی همچنان می توانید از My Knox استفاده کنید.

با این وجود سامسونگ می خواهد که کاربرانش از حالا به بعد برای این کار به اپلیکیشن Secure Folder مراجعه کنند، که می توان آن را از Galaxy Apps دریافت نمود. اپلیکیشن جدید با کلیه دیوایس های سامسونگ مبتنی بر اندروید 7.0 نوقا و نسخه های جدیدتر سازگاری دارد. Secure Folder از لحاظ عملکرد تفاوت چندانی با My Knox ندارد و در این اپلیکیشن هم می توانید برنامه ها و داده های حساس تان را در فضایی رمزنگاری شده ذخیره کنید.

شایان ذکر است که سامسونگ انتقال اطلاعات از My Knox به Secure Folder را هم برایتان آسان کرده است. این کار را می توانید با مراجعه به تنظیمات My Knox و استفاده از گزینه Backup and restore انجام بدهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی