ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدلی مخصوص از گلکسی اس 8 برای دوست داران «دزدان دریایی کاراییب» معرفی شد

سامسونگ به تازگی از نسخه مخصوص پرچمدار گلکسی اس 8 رونمایی کرده است که شایعات مربوط به آن طی ماه گذشته میلادی به گوش می رسید و چندین تصویر از جعبه خرده فروشی آن افشا ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

سامسونگ به تازگی از نسخه مخصوص پرچمدار گلکسی اس 8 رونمایی کرده است که شایعات مربوط به آن طی ماه گذشته میلادی به گوش می رسید و چندین تصویر از جعبه خرده فروشی آن افشا شده بود.

از امروز، خرده فروشی چینی JD.com آغاز به فروش مدل Pirates of the Caribbean Edition گلکسی اس 8 کرده که حدوداً 880 دلار قیمت دارد. تنها یک نسخه از این موبایل برای خرید در دسترس قرار گرفته که شامل 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی می شود.

برخلاف سایر مدل های مخصوصی که سامسونگ از پرچمداران خود روانه بازار کرده، مدل دزدان دریایی کاراییپ از نظر طراحی، شخصی سازی نشده و درست مانند مدل معمولی گلکسی اس 8 به نظر می رسد.

با این همه، دستگاه مورد اشاره به همراه تم فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales به دست مشتریان خواهد رسید و جعبه دستگاه هم همچون یک صندوقچه گنج به نظر می رسد که لوگوی دزدان دریایی کاراییب روی آن حک شده است. ضمناً در جعبه دستگاه، یک قاب محافظ هم قرار گرفته که لوگو و نام این سری فیلم محبوب روی بدنه آن خودنمایی می کند.

گفتنی است که از منظر سخت افزاری، این مدل هیچ تفاوتی با گلکسی اس 8 استاندارد ندارد. علاوه بر این، دستگاه مورد اشاره در حال حاضر به صورت انحصاری در بازار چین عرضه شده اما انتظار می رود که در آینده نزدیک راه خود را به بازار اقصی نقاط جهان نیز باز کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • ehsan dorani
    ehsan dorani | ۱۳ خرداد ۱۳۹۶

    وسطیه چیه پستونکه???

  • MehranF
    MehranF | ۱۳ خرداد ۱۳۹۶

    مسخرست من خودم این تمو میتونم درست کنم قاب شم دو روز دیگه میاد بازار

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی