ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدل 2017 موبایل معرفی نشده گلکسی J5 در وب سایت آمازون فرانسه رویت شد

مدل 2017 موبایل معرفی نشده گلکسی J5 سامسونگ اخیراً در لیست شعبه فرانسه خرده فروشی آمازون رویت شده است. این موبایل در دو رنگ مشکی و طلایی به دست مشتریان خواهد رسید و قیمتی معادل ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

مدل 2017 موبایل معرفی نشده گلکسی J5 سامسونگ اخیراً در لیست شعبه فرانسه خرده فروشی آمازون رویت شده است. این موبایل در دو رنگ مشکی و طلایی به دست مشتریان خواهد رسید و قیمتی معادل 279 یورو (یا 315 دلار) دارد. اگرچه از منظر طراحی، مدل 2017 گلکسی J5 تفاوت های چندانی با دیگر موبایل های سامسونگ ندارد، اما خطوط آنتن، ویژگی جدیدی در بخش بالایی و پایینی دستگاه هستند.

به لطف آمازون، مشخصات سخت افزاری دستگاه هم مشخص شده و حالا می دانیم که مدل 2017 گلکسی J5 به همراه نمایشگر 5.2 اینچی سوپر امولد با رزولوشن 720x1280 عرضه می گردد. از طرف دیگر، چیپست اگزینوس 7870 در نقش قلب تپنده دستگاه ظاهر می شود که خود از پردازنده ای هشت هسته ای با فرکانس پردازشی 1.6 گیگاهرتز بهره می برد.

از دیگر مشخصات دستگاه می توان 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی (که تا 256 گیگابایت قابل افزایش است) اشاره کرد. هر دو دوربین این اسمارت فون، از سنسوری 13 مگاپیکسلی بهره می برند و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی هم قطعاً کاربر را در یک روز پرمشغله همراهی خواهد کرد.

بنابر تاریخی که روی صفحه این موبایل به نمایش در می آید، احتمالاً فردا، پنجم ژوئن باید منتظر رونمایی رسمی و کامل دستگاه باشیم؛ هرچند که از همین حالا هرآنچه لازم است بدانیم افشا شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • pars
    pars | ۱۵ خرداد ۱۳۹۶

    امیدوارم دیگه تو سری 2017 سنسور های متداول نظیر قطب نما و نور و NFC رو بذاره . حتی ژیرسکوپ هم مهمه
    اگر سنسور ها ی مذکور رو بذاره گزینه خوبیه الیبه بسته به قیمت که گرون نذاره

  • Mohammadreza pashapour
    Mohammadreza pashapour | ۱۴ خرداد ۱۳۹۶

    چرا دو دوربین داره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی