ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اولین اطلاعات از تویوتا پرادو 2018؛ فیس لیفت خشن برای SUV سایز متوسط ژاپنی

نسل چهارم تویوتا پرادو از سال ۲۰۰۹ معرفی شده است و علیرغم تجربه کردن یک فیس لیفت در طی این سال ها، اخیراً تصاویر جاسوسی از مدل ۲۰۱۸ آن منتشر شده که به نظر می رسد ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

نسل چهارم تویوتا پرادو از سال ۲۰۰۹ معرفی شده است و علیرغم تجربه کردن یک فیس لیفت در طی این سال ها، اخیراً تصاویر جاسوسی از مدل ۲۰۱۸ آن منتشر شده که به نظر می رسد این تصاویر از بروشورهای معرفی این خودرو به رسانه ها درز کرده است.

با توجه به این تصاویر تغییرات گسترده ای در این خودرو نسبت به اخرین نسخه پرادو فیس لیفت یعنی مدل سال ۲۰۱۳ رخ داده است. چراغ های جلو خودرو به طور کامل از نو طراحی شده و در طراحی جدید جابجا و نمای جلو از خطوط محکم تری شکل گرفته است.

در ساختار جلوپنجره از قطعات عمودی استفاده شده که احساسی از استحکام و قدرت را به بیننده منتقل می کند.

با توجه به این تصاویر به نظر می‌رسد که حداقل برای ژاپن مدل فیس لیفت شده پرادو با چراغ های جلو LED عرضه خواهد شد.

اگر تصاویر مدل سال ۲۰۱۳ و این تصاویر کنارهم قرار بدهیم میتوانیم تغییرات سپر و جابجایی آن را تشخیص داد.

در کنار تغییر سپر، چراغهای مه شکن نیز تغییر شکل داده اند. این چراغها در مدل ۲۰۱۳ به شکل دایره هستند درحالی که در مدل جدید بصورت کشیده و عمودی در دو طرف پیشانی خودرو قرار دارند.

در قسمت عقب خودرو تغییرات کمتری اتفاق افتاده است چراغهای عقب تقریبا به همان شکل باقی مانده ولی گرافیک آنها اندکی تغییر کرده است.

دقیقا همین اتفاق در مورد سپر عقب خودرو نیز رخ داده و با وجود تغییرات ظریف در ناحیه مرکزی تقریبا در شکل قبلی باقی مانده است.

با دقت بر روی تصاویر منتشر شده از این پرادو متوجه تغییرات در درون خودرو می شویم. از جمله این تغییرات مثبت می توان  به یک صفحه نمایش ۸ اینچی اشاره کرد این صفحه نمایش که مخصوص ارائه اطلاعات به سرنشینان خودرو و سرگرم نگه داشتن آنهاست در پشت صندلی‌های خودرو قرار دارد.

همچنین خروجی هایی جدیدی جهت سیستم تهویه مطبوع هوا در داخل کابین به چشم می‌خورد. همچنین براساس شایعات، قرار است طراحی فرمان نیز در تطابق با فرمان مدل لوکس تویوتا کراون تغییر کند.

گفته می شود که طیف گسترده ای از تجهیزات ایمنی و سیستم های کمک کننده همچون سیستم پیش گیری از تصادف با عملکرد شناسایی عابرپیاده، هشدار تغییر مسیر با کمک عملکرد فرمان، نور بالای خودکار و کروز کنترل راداری دینامیک برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Rivekan
    Rivekan | ۱۵ خرداد ۱۳۹۶

    جلوش شبیه ds شده

    • Ali kjh
      Ali kjh | ۱۵ خرداد ۱۳۹۶

      حاجی ینی نااااموسا شوخی نکردی؟!

  • Arman1377
    Arman1377 | ۱۵ خرداد ۱۳۹۶

    فعلا که در غیاب پرادو ، مدل های nx و rx لکسوس رو تویوتا تو ایران عرضه کرده !!

مطالب پیشنهادی