ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه دوم بازی محبوب Monument Valley به صورت انحصاری برای iOS عرضه شد

کمپانی اپل در جریان کنفرانس توسعه دهندگان WWDC خود، سورپرایزی بزرگ برای دوست داران بازی های ویدیویی داشت و از نسخه دوم بازی موبایلی Monument Valley رونمایی کرد که همین حالا از طریق اپ استور ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ | ۲۳:۴۹

کمپانی اپل در جریان کنفرانس توسعه دهندگان WWDC خود، سورپرایزی بزرگ برای دوست داران بازی های ویدیویی داشت و از نسخه دوم بازی موبایلی Monument Valley رونمایی کرد که همین حالا از طریق اپ استور iOS قابل تهیه است.

Monument Valley 2 شباهت های فراوانی به نسخه ابتدایی خود در دارد و اساساً یک بازی پازلی است. اما این بار، بازیکن دیگر کنترل تنها یک کاراکتر را برعهده ندارد و و باید مادر و فرزندی را در مجموعه ای از مناظر جغرافیایی هدایت کند.

نسخه دنباله بازی Monumen Vally در حاضر با قیما 4.99 دلار در اپ استور قرار گرفته و با آیفون و آیپد سازگاری دارد. در حال حاضر صحبتی درباره نسخه اندرویدی بازی به میان نیامده اما بنابر گفته استودیوی ustwo Games، این بازی صرفاً در انحصار زمانی iOS بوده و بعداً راه خود را به پلتفرم گوگل نیز باز خواهد کرد.

در نهایت گفتنی است که نسخه ابتدایی بازی Monument Valley که در سال 2014 عرضه شد، نه تنها در جلب توجه منتقدین موفق بود بلکه اقبال عمومی را نیز به دست آورد. این بازی در همان سال توانست جایزه «بهترین بازی سال» اپ استور را از اپل دریافت کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • سینا شریفان
    سینا شریفان | ۱۶ خرداد ۱۳۹۶

    واقعا زیباترین بازی هست که تابحال بازی کردم . داستان خوب محیط زیبا موسیقی خارق‌العاده گیم پلی جذاب و گاه مسئله های پیچیده که بعد که حل شدن می بینیم چقدر ساده و زیبا بودن

  • high end
    high end | ۱۶ خرداد ۱۳۹۶

    زیبایی و فقط زیبایی ، شاید زیبایی چه در معنا و چه در فرم و چه در شکل از هر چیز دیگری تو این بازی مشهود تره.هر چه هست فقط زیباییه ، تماشای صحنه هایی که ذهن و قلقلک میده. البته انقد که زیبایی هست چیز دیگه ای نیست دریغ از کمی سختی اصلا احساس این که این بازی هست رو نمی کنی ،شاید صرفا مر حله ی آخرش کمی پیچیده باشه ،امیدوارم در کنار این زیبایی تو نسخه دوم گیم پلی و خصوصا درجه سختی بالا رفته باشه.

مطالب پیشنهادی