ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیام رسان iMessage در نسخه بعدی مبتنی بر فضای ابری عمل می کند

اپل لحظاتی پیش روی صحنه کنفرانس توسعه دهندگان خود اعلام کرد کاربران iMessage در iOS 11 به لطف پشتیبانی از iCloud می توانند روی هر ابزار مورد نظر خود لاگین کرده و تمام پیام های ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ | ۲۳:۱۶

اپل لحظاتی پیش روی صحنه کنفرانس توسعه دهندگان خود اعلام کرد کاربران iMessage در iOS 11 به لطف پشتیبانی از iCloud می توانند روی هر ابزار مورد نظر خود لاگین کرده و تمام پیام های پیشین را به شکل یکجا روی فضای ابری شرکت اپل در اختیار داشته باشند.

پشتیبانی از فضای ابری ضمناً به این معناست که اگر پیامی را روی تلفن هوشمند خود پاک کنید، این اتفاق روی دیگر ابزارهای شما هم انجام خواهد شد.

با توجه به اینکه پیام های شما حالا روی فضای ابری ذخیره می شوند، نیازی به پشتیبان گیری های پی در پی هم نخواهد بود و فضا و پهنای باند مورد نیاز برای این منظور صرفه جویی می شود.

اپل از مدتی پیش به اهمیت اپلیکیشن پیام رسان مقیم در اکوسیستم خود پی برده و تلاش می کند با افزودن امکانات جدید استقبال کاربران را از این نرم افزار بیشتر نماید.

سال گذشته شاهد اضافه شدن قابلیت هایی مختلفی به این اپلیکیشن بودیم، از جمله امکان اجرای افزونه های سوم شخص داخل پیام رسان، پشتیبانی از استیکر ها، اموجی ها و قابلیت های دیگری که مزیت های رقابتی بیشتری در مقابل پیام رسان فیسبوک، واتسپ، اسنپ چت و رقبای دیگر برای اپل ایجاد خواهند کرد.

در نتیجه ی اضافه شدن چنین امکاناتی حالا با یک پیام رسان قدرتمندتر مواجه هستیم که قرار است در نسخه ی جدید رابط کاربری آن بهبود یافته و با اضافه شدن پشتیبانی از فضای ابری، برای روزهای آینده در دنیای فناوری آماده تر گردد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۶ خرداد ۱۳۹۶

    این اپلیکیشن هرسال بیشتر شبیه به تلگرام میشه ?

مطالب پیشنهادی