ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ پی نخستین گرافیک اکسترنال خود را معرفی کرد

اچ پی امروز طیف محصولات گیمینگ خود را گسترش داده و به معرفی دو نمایشگر، یک ماوس، یک کیبورد مکانیکی و یک گرافیک اکسترنال پرداخته است. ابتدا به سراغ گرافیک اکسترنال تولید شده توسط شرکت ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

اچ پی امروز طیف محصولات گیمینگ خود را گسترش داده و به معرفی دو نمایشگر، یک ماوس، یک کیبورد مکانیکی و یک گرافیک اکسترنال پرداخته است.

ابتدا به سراغ گرافیک اکسترنال تولید شده توسط شرکت اچ پی می رویم که از آن با نام «HP Accelerator» یاد می کنند. این محصول در واقع یک محفظه بزرگ است که در خود منبع تغذیه و فضایی برای قرار گرفتن تنها یک کارت گرافیک و یک هارد درایو را جای داده است.

همچنین باید اشاره کرد که «HP Accelerator» از طریق پورت تاندربولت 3 به لپ تاپ ها متصل شده و علاوه بر افزایش قدرت پردازش گرافیکی دیوایس ها، چهار USB 3.0 و یک USB-C را هم در اختیار کاربر قرار می دهد.

گرافیک اکسترنال «HP Accelerator» با قیمت 299.99 دلار روانه بازار می شود

لازم به ذکر است محصول مذکور طبق برنامه ریزی های انجام گرفته در اواخر تابستان با قیمت 299.99 دلار روانه بازار خواهد شد اما هنوز مشخص نیست با چه GPU هایی عرضه می شود. همچنین باید اشاره کرد که اچ پی، سازگاری «HP Accelerator» با لپ تاپ های دیگر برندها را هم تضمین نکرده است.

گفتنی است علاوه بر گجت یاد شده، اچ پی امروز از دو مانیتور گیمینگ تازه هم رونمایی کرد. مدل نخست دارای یک پنل 25 اینچی فول اچ دی با پشتیبانی از فناوری FreeSync است که همراه با دو پورت USB 3.0 و با قیمت 279.99 دلار در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

علاوه بر گرافیک اکسترنال، اچ پی از دو مانیتور و یک کیبورد و ماوس گیمینگ تازه هم رونمایی کرد

مانیتور دیگر معرفی شده مجهز به یک نمایشگر 27 اینچی با رزولوشن QHD بوده که آن هم دو پورت USB 3.0 را در خود جای داده و بر خلاف مدل قبلی از G-Sync انویدیا پشتیبانی می کند. همچنین اچ پی مدعی شده که سرعت پاسخ هر دو محصول مورد اشاره می تواند رقمی برابر با 1 میلی ثانیه باشد.

 

در نهایت هم باید عنوان کرد کمپانی ساکن پالو آلتو، کیبوردی مکانیکی مجهز به سوییچ های Cherry MX Red را با قیمت 129.99 دلار به مجموعه محصولات خود افزوده است. علاوه بر آن HP هم اکنون به جای همکاری با SteelSeries، ماوس مختص به خود را داشته که دارای وزن تغییر پذیر بوده و با قیمت 59.99 دلار به فروش می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • zoroastrian
    zoroastrian | ۱۶ خرداد ۱۳۹۶

    ?

مطالب پیشنهادی