ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

امنیت

آپدیت امنیتی جدید گوگل مشکل هنگ کردن موبایل های پیکسل را رفع می کند

روز گذشته گوگل آپدیت امنیتی ماهانه خود برای موبایل های پیکسل و محصولات خانواده نکسوس را منتشر کرد. این پچ امنیتی طبق اعلام شرکت مذکور به صورت OTA در اختیار کاربران قرار می گیرد، اما ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

روز گذشته گوگل آپدیت امنیتی ماهانه خود برای موبایل های پیکسل و محصولات خانواده نکسوس را منتشر کرد. این پچ امنیتی طبق اعلام شرکت مذکور به صورت OTA در اختیار کاربران قرار می گیرد، اما اگر نمی توانید بیشتر از این برای دریافتش صبور باشید امکان دانلود مستقیم آن نیز برایتان فراهم است.

طبق خبری که وبسایت اندروید پلیس در این باره منتشر کرده، آپدیت نرم افزاری تازه گوگل ضمن تقویت امنیت محصولات سخت افزاری این شرکت، حاوی یک پچ بسیار مهم برای باگ موجود در موبایل های سری پیکسل است؛ باگی که در هفته های اخیر به هنگ کردن تصادفی این سری از تلفن های هوشمند گوگل منتهی شده بود و کاربران را حسابی کلافه کرده است.

پستی هم که اخیرا در فوروم این شرکت منتشر شده تایید می کند که پچ جدید «باید بسیاری از مشکلات مربوط به هنگ کردن این تلفن های همراه که پیشتر گزارش شده بود را رفع نماید».

گفتنی است آنطور که برخی دارندگان موبایل های پیکسل گزارش داده اند، به خاطر این باگ، تلفن های همراهشان روزانه یک تا دو مرتبه هنگ می کند و در نتیجه مجبورند دکمه پاور را آنقدر نگه دارند که موبایل خاموش شود و از این وضعیت خارج گردد.

حالا این گروه از کاربران موبایل های پیکسل امیدوارند که با دریافت آپدیت OTA جدید دیگر با این مشکل روبرو نشوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • HiKa
    HiKa | ۱۶ خرداد ۱۳۹۶

    کلا این گوشی های پیکسل اول باگ بودن بعد شدن گوشی :|

مطالب پیشنهادی