ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین ویدئوی تبلیغاتی رسمی اپل برای آیپد پروهای جدید منتشر شد [تماشا کنید]

در چند سال اخیر بازار تبلت ها به دلیل ظهور فبلت های بزرگ و همچنین عدم علاقه کاربران به تعویض دستگاه های خود با مدل های جدیدتر، رو به افول بوده است. اما اپل با ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

در چند سال اخیر بازار تبلت ها به دلیل ظهور فبلت های بزرگ و همچنین عدم علاقه کاربران به تعویض دستگاه های خود با مدل های جدیدتر، رو به افول بوده است. اما اپل با معرفی آیپدهای جدید خود در WWDC امسال، سعی در تغییر شرایط موجود دارد.

کمپانی ساکن کوپرتینو ویژگی های تازه ای را در تبلت های 10.5 و 12.9 اینچی جدید خود معرفی کرده که امکان «درَگ اند دراپ» میان اپلیکیشن ها، «اسپلیت اسکرین» برای تقسیم نمایشگر به دو بخش مجزا و انجام همزمان کارهای مختلف، و همچنین داک مخصوص برای نرم افزارهای پر استفاده از آن جمله اند.

چیپست جدید اپل عملکرد گرافیکی آیپد پرو را تا 40 درصد بهبود می دهد

علاوه بر قابلیت های مذکور، اپل از چیپست A10X با پردازنده 6 هسته ای جدید در آیپد پروهای خود استفاده کرده که 30 درصد عملکرد بهتر CPU و 40 درصد بهبود عملکرد گرافیکی را به دنبال داشته است. لازم به ذکر است که حداقل حافظه داخلی برای مدل های جدید، 64 گیگابایت بوده و در بیشترین حالت، 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.

در تبلیغاتی که اپل منتشر کرده، تا حدود زیادی به قابلیت های جدید آیپد پرو و امکانات نرم افزاری آن اشاره شده اما خبری از مشخصات سخت افزاری در آن نیست. در ادامه از شما دعوت می کنیم ویدئوی مورد بحث را تماشا کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • amir
    amir | ۱۷ خرداد ۱۳۹۶

    چه پردازنده عجیبی درس کرده براش فک کنم نمودار بنچمارک جا نشه :))

  • high end
    high end | ۱۷ خرداد ۱۳۹۶

    ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی?????? میخواااام

مطالب پیشنهادی