ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاهی نزدیک تر به کنترل سنتر در iOS 11

اپل در رویداد WWDC اخیر از تازه ترین سیستم عامل آیفون ها و آیپدهای خود با نام iOS 11 رونمایی کرد که تغییراتی را با خود دنبال داشت. اما یکی از مهم ترین بهبودهای صورت ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

اپل در رویداد WWDC اخیر از تازه ترین سیستم عامل آیفون ها و آیپدهای خود با نام iOS 11 رونمایی کرد که تغییراتی را با خود دنبال داشت. اما یکی از مهم ترین بهبودهای صورت گرفته، بازطراحی کنترل سنتر است؛ بخشی که از سال 2013 و با معرفی iOS 7 به دیوایس های اپل راه یافت.

گفتنی است کنترل سنتر تازه همانند نسخه های گذشته iOS، با کشیدن انگشت از پایین نمایشگر به سمت بالا ظاهر می شود.

اما مهم ترین تغییر صورت گرفته در کنترل سنتر iOS 11 این است که هم اکنون تمام دکمه ها و تنظیمات در قالب یک صفحه نمایان می شود و به عنوان مثال دیگر نیازی به سوایپ کردن برای مشاهده کنترل های پخش موسیقی نیست.

همچنین باید اشاره کرد که اسلایدرهای مربوط به نور نمایشگر و ولوم صدا بر خلاف گذشته به صورت عمودی کنترل می شوند. علاوه بر آن اپل از فناوری فورس تاچ هم نهایت استفاده را کرده و به عنوان مثال با فشردن بیشتر کلیدهای بخش اتصالات، تعداد بیشتری از آنها نمایش داده می شوند.

لازم به ذکر است یکی دیگر از بهبودهای صورت گرفته در کنترل سنتر جدید، قابلیت شخصی سازی بیشتر آن است. برخی المان ها مانند اسلاید نور صفحه نمایش، ولوم صدا، کلیدهای اتصالات و پنل پخش موسیقی ثابت هستند اما دیگر میانبرها قابل حذف بوده و حتی می توان مواردی دیگر از جمله یادداشت ها، آلارم، کورنومتر و بسیاری دیگر را بدان افزود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mohammad Mehdi
    Mohammad Mehdi | ۱۸ خرداد ۱۳۹۶

    خدا رو شکر بالاخره رضایت داد دیتا را اضافه کرد

  • Gol pesar
    Gol pesar | ۱۷ خرداد ۱۳۹۶

    من خوشم نیومد ، با این که کاربردش بیشتر شده و مهم تر از همه سلولار دیتا میشه اضافه کرد، من شکل قبلی رو بیشتر میپسندم.... خیلی بی نظم و درهم ریخته شده...

  • amir
    amir | ۱۷ خرداد ۱۳۹۶

    یکم شلوغ شده ولی خوبیش اینکه دس باز کرده.ک تغییرش بدی امیدوارم نسخه های بعدی بهتر بشه

مطالب پیشنهادی