ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمونه ویدیوهای 360 درجه ضبط شده با Essential Phone [تماشا کنید]

حدودا یک هفته پیش بود که Essential، همان استارتاپی که توسط خالق اندروید تاسیس شده، رسما به تمامی شایعات در رابطه با نخستین محصول خود پایان داد و از موبایلی تازه و شاید اندک متفاوت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

حدودا یک هفته پیش بود که Essential، همان استارتاپی که توسط خالق اندروید تاسیس شده، رسما به تمامی شایعات در رابطه با نخستین محصول خود پایان داد و از موبایلی تازه و شاید اندک متفاوت به نام اسنشال فون رونمایی کرد.

یکی از بزرگ ترین ویژگی های این موبایل قابلیت افزودن اکسسوری به آن است که این کار نیز از طریق برخی نقاط مغناطیسی تعبیه شده در پشت دستگاه میسر می شود.

توجه: برای مشاهده ویدیوها به صورت 360 درجه از ماوس و یا تاچ پد لپ تاپ خود استفاده نمایید.

حالا مشخص شده که این شرکت طی چند روز گذشته و در سکوت خبری ویدیوهای 360 درجه تهیه شده با دوربین این موبایل را روی کانال یوتوب خود منتشر کرده است.

اسنشال ظاهرا تلاش دارد که توجه متولدین هزاره جدید را به محتوای 360 درجه جلب نماید و در همین راستا از اهالی موسیقی دعوت کرده تا در ویدیوهای ضبط شده با دوربین آن حضور داشته باشند. در این تصاویر Questlove رهبر گروه موسیقی Roots را می بینید.

البته ماژول دوربین اسنشال فون در نوع خود بسیار جالب به نظر می رسد اما آرایه دوربین دوگانه اصلی دستگاه چطور؟ روز دوشنبه همین هفته Niccolo de Masi رئیس هیئت مدیره این استارتاپ تعدادی عکس را در صفحه توییتر خود منتشر کرد و مدعی شد که این عکس ها را با استفاده از دو حسگر اصلی 13 مگاپیکسلی اسنشال فون گرفته است.

خبر بد آنکه تصاویر کیفیت چندان مطلوبی ندارند و عملکرد دوربین در نور کم ابدا قابل قبول نیست چراکه جزئیات آنها به صورت دانه دانه و تار به تصویر کشیده شده است.

جالب است بدانید پست توییتری حاوی این تصاویر کمی بعد از جانب Masi پاک شد که خوب علت نیز کاملا مشخص است.

البته این احتمال می رود که موبایل مورد استفاده وی یک نسخه پیش از تولید بوده باشد و کیفیت پایین تصاویر و ویدیوها هم به همین خاطر بوده. لذا نمی توان تا تست عملی دستگاه و دوربین آن در این رابطه نظر داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی