ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای تصویری از موبایل گوگل پیکسل 2 به همراه حاشیه کم نمایشگر

به تازگی تصویری از موبایل گوگل پیکسل 2 در فضای مجازی افشا شده که نمایشگر تقریباً بی حاشیه آن را به نمایش می گذارد. اگرچه این تصویر کیفیت مناسبی ندارد و تشخیص جزییاتش کار سختی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

به تازگی تصویری از موبایل گوگل پیکسل 2 در فضای مجازی افشا شده که نمایشگر تقریباً بی حاشیه آن را به نمایش می گذارد. اگرچه این تصویر کیفیت مناسبی ندارد و تشخیص جزییاتش کار سختی است، اما به وضوح می توان دید که از منظر طراحی، پیکسل 2 در قیاس با پیکسل و پیکسل اکس ال دچار تفاوت های فاحشی نشده و همچنان از بدنه فلزی به همراه بخشی شیشه ای در پشت بهره می برد.

گذشته از حاشیه کم نمایشگر، نکته دیگری که در تصویر تازه پیکسل 2 به چشم می آید، قرارگیری دوربین دوگانه اصلی روی بدنه دستگاه هست. همانطور که قبلاً شنیده ایم، پرچمدار بعدی گوگل قرار است به دو سنسور 16 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی تجهیز گردد.

منبعی که افشای این تصویر را برعهده داشته می گوید چیپست اسنپدراگون 836 که به تازگی خبر احتمال توسعه آن اعلام شده، در نقش قلب تپنده پیکسل 2 ظاهر می شود. با این همه، توسعه اسنپدراگون 836 هنوز به صورت رسمی به تایید نرسیده و به همین خاطر، باید با عینک تردید به این اخبار نگاه کرد.

نکته دیگری که در نهایت باید به آن اشاره کرد، شباهت بسیار زیاد پیکسل 2 نسبت به مدل های قبلی است که به جز دوربین دوگانه و حاشیه کمتر نمایشگر، تفاوتی با سابق ندارد. این در حالی است که گوگل پیش تر هیچوقت دو موبایلی عرضه نکرده که تا این حد از نظر طراحی به یکدیگر شبیه باشند. اما پیکسل نخستین موبایلی است که کاملاً توسط خود گوگل طراحی شده و احتمال دارد این کمپانی در صدد حفظ زبان طراحی آن برآمده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • sepehri
    sepehri | ۲۰ خرداد ۱۳۹۶

    کپیه شرکتها از سامسونگ

  • aggressive
    aggressive | ۱۹ خرداد ۱۳۹۶

    پس كو تصويرش؟ يه پست درست بذاريد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی