ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ عرضه گلکسی نوت 8 را به تاریخ معرفی آیفون 8 نزدیک تر می کند

کم کم نزدیک تابستان می شویم و بازار شایعات گلکسی نوت 8 و آیفون های بعدی داغ و داغ تر می شوند. طبق گزارش جدیدی که امروز منتشر شده، گویا سامسونگ قصد دارد ارائه گلکسی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

کم کم نزدیک تابستان می شویم و بازار شایعات گلکسی نوت 8 و آیفون های بعدی داغ و داغ تر می شوند. طبق گزارش جدیدی که امروز منتشر شده، گویا سامسونگ قصد دارد ارائه گلکسی نوت 8 را چند هفته عقب انداخته و آن را کمی نزدیک به زمان ارائه آیفون های بعدی به بازار، عرضه کند.

گلکسی نوت 7 تقریبا اواسط ماه آگوست عرضه شد تا پیش از ارائه آیفون 7، مدت زمانی را بی رقیب سپری کند اما این بار سامسونگ قصد دارد گلکسی نوت 8 را اواخر ماه آگوست به بازار بفرستد و آیفون های بعدی اپل را به چالش بکشد.

بسیاری معتقدند که عجله سامسونگ در ارائه نوت 7 سبب شد که این موبایل سرنوشت شومی داشته باشد و حالا گویا کره ای ها قصد دارند مخاطبین خود را آسوده خاطر سازند.

اخیرا نیز تصاویری با رنگ آبی کمرنگ از گلکسی نوت 8 لو رفته که جزئیات زیادی را در مورد قسمت های پشتی و جلویی دستگاه با ما به اشتراک می گذارد. گلکسی نوت 8 نمایشگری 6.2 اینچی با رزولوشن 2960 در 1440 دارد و همانطور که از تصویر پیداست حاشیه نمایشگر آن بسیار اندک به نظر می رسد.

علاوه بر سه دکمه در سمت چپ دستگاه، دو دکمه هم در قسمت راست قرار دارد که جایگاه یکی از آن ها در پایین ترین قسمت نوت 7 است و مشخص نیست که عملکرد این دکمه ها دقیقا چیست.

تصویر دوم اما به نظر تفاوت هایی با عکس اول دارد. چهار گوشه نمایشگر جمع تر به نظر می رسند و خبری از 5 دکمه جداگانه نیست. در عوض همان ظاهر دکمه ها در گلکسی اس 8 را روی این موبایل هم می بینیم.

سنسور اثر انگشت اما هیچ کجا یافت نمی شود. نه در پشت و نه در جلوی دستگاه که همین موضوع سبب شده بسیاری باور کنند احتمالا سنسور زیر نمایشگر جایگذاری شده.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • خشایار
    خشایار | ۱۹ خرداد ۱۳۹۶

    نارنجک جدیدی در راه است

  • salemi
    salemi | ۱۸ خرداد ۱۳۹۶

    اس هشت گرفتن من منفی داره ؟? خیلی خوبید?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی