ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Hologram Background؛ منبع والپیپرهای زیبای پارالاکس برای اندرویدی ها

تماشای عکس های ثابت و تکراری در پس زمینه موبایل دلتان را زده؟ اپلیکیشن امروز را به هیچ وجه از دست ندهید. Hologram Background مجموعه ای از زیباترین تصاویر پارالاکس را در خود گردآوری کرده که ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

تماشای عکس های ثابت و تکراری در پس زمینه موبایل دلتان را زده؟ اپلیکیشن امروز را به هیچ وجه از دست ندهید. Hologram Background مجموعه ای از زیباترین تصاویر پارالاکس را در خود گردآوری کرده که می توانند جلوه خاص و بی نظیری به پس زمینه موبایل و تبلت شما ببخشند.

همه ما تصاویر پارالاکس را بارها و بارها در سطح وب و اپلیکیشن های مختلف دیده ایم. در تصاویری که از آن صحبت می کنیم، اشیاء می توانند نسبت به پس زمینه ای که دارند شروع به حرکت کنند و همین باعث می شود که با تکان دادن موبایل شاهد تکان خوردن والپیپر هم باشید. این حرکت می تواند منظره بسیار جالب و چشم نوازی را در موبایل شما بیافریند.

Hologram Background تعداد قابل توجهی از تصاویر پارالاکس را در اختیارتان قرار می دهد، که بخش اعظم آن ها توسط کاربران خودش ساخته شده اند. ضمنا این اپلیکیشن به غیر از دانلود سنتر والپیپر یک انجمن مجازی هم هست که می توانید در آن به فعالیت پرداخته و از والپیپرهای دیگر کاربران استفاده کنید.

بخش قابل توجهی از والپیپرهای این اپلیکیشن رایگان هستند

خوشبختانه بخش قابل توجهی از والپیپرهای این اپلیکیشن رایگان هستند، هر چند که به موارد پولی هم بر می خورید. با گشت و گذار در سه تب Top Premium، Top Liked و Top Downloaded این اپ دریایی از والپیپرهای بی نظیر را می بینید که می توانید آن ها را به شکل والپیپر زنده روی پس زمینه دیوایس تان بنشانید. Hologram Background حتی یک فید مخصوص هم دارد که آخرین ساخته های آپلود شده توسط کاربران در آن قرار می گیرند.

با این وجود شاید نکته ای منفی در این بخش آزارتان بدهد. متأسفانه Hologram Background گزینه ای برای جستجوی در والپیپرها ندارد و همین موضوع رسیدن به والپیپری که مورد علاقه شماست را کمی سخت کرده. مثلا این که والپیپری از لامبورگینی را پیدا کنید یا نه کاملا به شانس تان بستگی دارد. اما حتی با وجود این محدودیت فکر می کنیم که از بین این همه والپیپر بالاخره چند مورد بیابید که در جلب نظرتان موفق باشند.

البته برای این که به والپیپر دلخواه تان برسید راه دیگری هم هست؛ این که خودتان دست به کار شوید و تصویر پارالاکس مخصوص خودتان را بسازید. Hologram Background برای این منظور ادیتوری تدارک دیده تا با اضافه کردن چند لایه مختلف از تصاویر بتوانید یک والپیپر پارالاکس داشته باشید. متأسفانه امکانات این ادیتور اصلا جالب نیستند چرا که هیچ ابزاری برای ویرایش لایه ها و دادن افکت و برش زدن و ... را در آن نمی بینید.

خوشبختانه Hologram Background در تنظیمات خود گزینه ای برای حفظ باتری در نظر گرفته است.

برای ساختن عکس های پارالاکس به یک بک گراند ثابت و چند لایه PNG شفاف احتیاج دارید که کمی برجسته تر از پس زمینه به نمایش دربیایند. این ها را با ابزار Hologram Background نمی توانید تهیه کنید، اما در صورتی که فایل هایتان را از قبل آماده کرده باشید اپلیکیشن از آن ها به سرعت تصویر پارالاکس می سازد که بلافاصله هم قابل استفاده است، مضاف بر این که می توانید آن را با دیگر کاربران اپلیکیشن هم به اشتراک بگذارید.

یکی از نگرانی هایی که در مورد استفاده از والپپیرهای متحرک وجود دارد، بالا رفتن مصرف باتری است. خوشبختانه Hologram Background در تنظیمات خود گزینه ای برای حفظ باتری در نظر گرفته که با کاستن از واکنش پذیری والپیپر نسبت به حرکت می تواند در حفظ باتری موثر باشد. اگر چه در صورت استفاده از تصاویر متحرک برای والپیپر باید قبول کنید که مصرف باتری دیوایس شما از حالت عادی فراتر می رود.

اما در هر صورت اگر برای داشتن یک والپیپر مسحور کننده و زیبا حاضر به افزایش مصرف باتری دیوایس خود هستید، توصیه می کنیم حتما سری به Hologram Background بزنید. [اگر برای دانلود از گوگل پلی مشکل داشتید، استفاده از ربات تلگرام apkdl را به شما توصیه می کنیم]

Hologram Background

Hologram Background

سازنده: Vinwap قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • thepjt
    thepjt | ۲۲ خرداد ۱۳۹۶

    والا من که با همین شیوه تلگرامی دانلود کردم و اصلا کار نمیکنه ... میگه به سرویس پرداختش متصل نمیشه ..
    یعنی حتی نتونستم یکدونه از موارد های فری اش رو هم تست کنم . .. برا شما مشکلی پیش نیومد ؟

    • علی بیات
      علی بیات | ۸ تیر ۱۳۹۶

      اره همش میگه نمیدونم نیت وورک کانکت و این چیزا
      منم نتونستم
      نت هم قویه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی