ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

9 گیگابایت از حافظه رم کنسول اسکورپیو، به بازی های ویدیویی اختصاص می یابد

در حال حاضر کمتر از دو روز تا برگزاری کنفرانس E3 2017 مایکروسافت و رونمایی کامل از کنسول اکس باکس اسکورپیو باقی مانده، اما اطلاعات بیشتر درباره کنسول میان نسلی این کمپانی کماکان در حال ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۴۵

در حال حاضر کمتر از دو روز تا برگزاری کنفرانس E3 2017 مایکروسافت و رونمایی کامل از کنسول اکس باکس اسکورپیو باقی مانده، اما اطلاعات بیشتر درباره کنسول میان نسلی این کمپانی کماکان در حال انتشار است. نایب رییس پلتفرم های گیمینگ اکس باکس و ویندوز، مایک ایبارا اخیراً در توییتی نوشته است:

ما به ارتقای اسکورپیو ادامه می دهیم تا بازی سازان را به اشتراک گذاری بهترین ورژن از بازی هایشان ترغیب کنیم. یک گیگابایت حافظه رم دیگر برای آنها آزاد شد، حالا 9 گیگابایت از نوع GDDR5.

در ماه آوریل گذشته، کوین گمیل، مدیر برنامه های واحد اکس باکس در مصاحبه ای گفت که کنسول اسکورپیو به 12 گیگابایت حافظه رم از نوع GDDR5 مجهز شده که 8 گیگابایت از آن برای بازی های ویدیویی مورد استفاده قرار می گیرد. 4 گیگابایت باقی مانده قرار بود برای قابلیت های مختلف کنسول مانند مولی تسکینگ اپلیکیشن ها و سایر ویژگی های نامربوط به بازی های ویدیویی مورد استفاده قرار گیرد که حالا به سه گیگابایت کاهش یافته است.

بعضی از مواقع، بهینه سازی سیستم می تواند به آزادسازی منابع بیشتر منجر گردد که نمونه آن را پیشتر در کنسول پلی استیشن 3 سونی دیده ایم. تا به این لحظه می دانیم که کنسول اسکورپیو از قابلیت اجرای بازی ها با رزولوشن 4K و 60 فریم بر ثانیه برخوردار است، یک گیگابایت حافظه رم بیشتر اگرچه تاثیر چندانی بر دستیابی به این هدف ندارد، اما به گفته ایبارا می تواند به اجرای سریع تر بازی هایی که مستقیماً از رم اضافه استفاده نمی کنند (یعنی عناوین قبلی و بهینه نشده اکس باکس وان) کمک کند.

در نهایت گفتنی است که کنفرانس E3 2017 مایکروسافت، ساعت 01:30 بامداد روز دوشنبه به وقت تهران آغاز به کار می کند. به گفته مدیر واحد اکس باکس مایکروسافت، فیل اسپنسر، این کنفرانس ممکن است بیشتر از 90 دقیقه معمولی به طول بینجامد که قطعاً خبری هیجان انگیز برای دوست داران اکس باکس است. مثل همیشه، دیجیاتو به پوشش لحظه به لحظه این رویداد خواهد پرداخت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Mr. Noom
    Mr. Noom | ۲۰ خرداد ۱۳۹۶

    @2000
    وقتی خود سازنده میگه حاجی من پولتو نمیخوام ، نمیخوام بازی منو بخری ، نمیخوام پولتو ، پولتو نگه دار برا خودت... و همش هم به خاظر اینه که زجرت بدن و مثلا بگن ما هم ایران رو تحریم کردیم ، تو نمیتونی همچنی حرفی بزنی!!! الآن یه نگاه به دستگاه های ویندوزیت بنداز ، ببین برا یه ویندوزت پول دادی؟! نه!!! چون نتونستی چون مایکروسافت پولت رو نمیخواسته و قصدش این بوده که تو رو مجبور به نصب لینوکس کنه !!! برا ویندوز شاید چندین برابر یه بازی زحمت کشیده شده باشه ، بهینه سازی ، ویژگی های جدید ، پشتیبانی و...
    پس هیچوقت همچین حرفی نزن ?

  • 2000
    2000 | ۲۰ خرداد ۱۳۹۶

    ببخشید قصد توهین ندارم ولی اگه شما جای سازنده ی بازی بودید (هنوز نیستم) چه حالی پیدا می کردید یه نفر بیاد بازی که با زحمت درست کردید رو خیلی پایین تر از قیمتی خواستید بخره؟؟؟عملا به این کار میگن دزدی و گناهه که حق الناس هم هست.

  • thelastofus
    thelastofus | ۲۰ خرداد ۱۳۹۶

    دوره سخت و بسیار بسیار گرانی است برای گیمر بودن
    یادش بخیر ps2 داشتم بعد از ظهر میرفتم توپ خونه با ۲۰ تا بازی برمیگشتم

    • جگوار
      جگوار | ۲۰ خرداد ۱۳۹۶

      دوست عزیز، جسارت نباشه، عذر میخوام اینو میگم،
      ولی دزدی فقط از دیوار خونه مردم بالا رفتن نیست.
      مصداقهای زیادی داره که یکیش همین نرم افزارهای کپیه.
      اگر یک بار تمام سرمایتو بخاطر کپیهای غیرمجاز از دست بدی، نظرت کااااملا عوض میشه.
      من پول بیشتری دادم ولی راضیم که خیانت کپی کردن رو مجبور نیستم انجام بدم.
      با جلوگیری از کپی کاری، تقریبا همه رو مججججبور کردن بازیهای اوریجینال بخرن.
      من از این بابت ازشون واااقعا ممنونم.
      تو رو خدا نرم افزارها رو تا میتونین اوریجینال بخرید. بخصوص داخلیها رو.
      بخدا خیلی زحمت میکشن و خیییلی انرژی و سرمایه میذارن واسه این کار.

مطالب پیشنهادی