ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیم کوک: تکنولوژی باید در خدمت ما باشد، نه برعکس

تیم کوک به تازگی در مؤسسه فناوری ماساچوست برای دانشجویان فارغ التحصیل شده، سخنرانی کرده و پس از آن مصاحبه ای کوتاه داشته با وب سایت «MIT Technology Review» که وابسته به همین موسسه است. آقای کوک ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

تیم کوک به تازگی در مؤسسه فناوری ماساچوست برای دانشجویان فارغ التحصیل شده، سخنرانی کرده و پس از آن مصاحبه ای کوتاه داشته با وب سایت «MIT Technology Review» که وابسته به همین موسسه است.

آقای کوک در این مصاحبه به ساز و کار بهره گیری از یادگیری ماشینی در اپل اشاره می کند و خبر می دهد که خیل عظیمی از محصولات و سرویس های این شرکت که به شکل روزانه توسط میلیون ها کاربر مورد استفاده قرار می گیرند، از این مقوله بهره مند هستند؛ از بهینه سازی مصرف باتری در آیفون گرفته تا توصیه آهنگ هایی که در اپل موزیک به کاربران می شود.

مدیر عامل اپل اما اشاره می کند که این شرکت علاقه ای ندارد تا وارد جزییات شده و مانند برخی دیگر از کمپانی های تکنولوژیک در مورد برنامه هایش برای سال های پیش رو توضیحاتی ارائه دهد. کوک می گوید:

«ما قرار نیست در مورد برنامه هایمان در سال های ۲۰۱۹، ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ صحبت کنیم. این مسئله به دلیل عدم وجود برنامه ای برای این سال ها نیست، بلکه صرفاً نمی خواهیم آنها را با عموم در میان بگذاریم.»

اما بخش کلیدی مصاحبه تیم کوک، مربوط به قسمتی می شود که او در مورد تکنولوژی و اجازه تصمیم گیری بیش از حد به آن می گوید.

«زمانی که پیشرفت های تکنولوژیک به شدت افزایش پیدا می کند، به نظرم می رسد که می توان این خطر را دید که برخی فراموش کنند این تکنولوژی است که باید به بشر خدمت کند، و نه برعکس.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • amir sartipi
    amir sartipi | ۲۱ خرداد ۱۳۹۶

    جالبه خودشون و همکاراشون دارن در خدمت تکنولوژی کار می کنن

مطالب پیشنهادی