ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل چه زمانی به پشتیبانی از موبایل های نکسوس و پیکسل خاتمه می دهد؟

اگر یکی از دارندگان موبایل های خانواده پیکسل یا نکسوس هستید و تمایل دارید بدانید که چه زمانی نیاز به خرید یک موبایل جدید پیدا میکنید، باید بگوییم که گوگل اخیرا اعلام کرده چه زمانی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

اگر یکی از دارندگان موبایل های خانواده پیکسل یا نکسوس هستید و تمایل دارید بدانید که چه زمانی نیاز به خرید یک موبایل جدید پیدا میکنید، باید بگوییم که گوگل اخیرا اعلام کرده چه زمانی پشتیبانی تلفنی و آنلاین برای این دستگاه ها را قطع خواهد کرد.

در گذشته، غول جستجوگر وعده داده بود که موبایل هایش دست کم برای دو سال آپدیت های اندرویدی را دریافت خواهند کرد و به روز رسانی های امنیتی هم حداقل تا سه سال بعد از عرضه آنها به بازار در اختیار خریداران قرار خواهند گرفت. همچنین به محض توقف ارائه آپدیت های امنیتی برای این موبایل ها، پشتیبانی تلفنی و آنلاین نیز برای آنها خاتمه می یابد.

به روز رسانی اندروید برای پیکسل و پیکسل اکس ال در اکتبر 2018 قطع می شود

با استناد به اطلاعاتی که این شرکت در صفحه پشتیبانی وبسایت خود قرار داده، گوگل به عهد خود وفادار است؛ بر این اساس تلفن های همراه پیکسل و پیکسل اکس ال که در سال 2016 معرفی شدند تا اکتبر سال 2018 آپدیت های اندروید را دریافت خواهند کرد و به روز رسانی های امنیتی برای آنها نیز تا اکتبر 2019 برقرار است.

گوگل همچنین اعلام کرده که در سپتامبر سال 2018، به پشتیبانی از موبایل های نکسوس 6P هوآوی و نکسوس 5X (ساخت ال جی) هم خاتمه می دهد که این یک سال بعد از توقف ارائه به روز رسانی سیستم عامل برای آنهاست.

اگر از دارندگان نکسوس 6 یا 9 هستید تا اکتبر امسال می توانید آپدیت های امنیتی برای آنها را دریافت نمایید و بعد از آن دیگر امکان استفاده از پشتیبانی تلفنی و آنلاین گوگل را نخواهید داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • jojo ali lo
    jojo ali lo | ۲۱ خرداد ۱۳۹۶

    ولی باید قبول کرد که اپل تو این مورد از گوگولی بهتر عمل میکنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی