ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تصاویر خبری گلکسی C10 سامسونگ فاش شدند؛ تأیید دوربین دوگانه

دو هفته قبل رندرهایی منتسب به گلکسی C10 سامسونگ را مشاهده کردید که نخستین موبایل مجهز به دوربین دوگانه از این کمپانی کره ای محسوب می شود. امروز منابع چینی تصاویری را به عنوان رندرهای ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۰

دو هفته قبل رندرهایی منتسب به گلکسی C10 سامسونگ را مشاهده کردید که نخستین موبایل مجهز به دوربین دوگانه از این کمپانی کره ای محسوب می شود. امروز منابع چینی تصاویری را به عنوان رندرهای تبلیغاتی رسمی این تلفن همراه منتشر ساخته اند که مطابقت خوبی با موارد قبلی دارد.

در این تصاویر علاوه بر دوربین دوگانه، شاهد دکمه اختصاصی برای فراخوانی دستیار صوتی بیکسبی نیز هستیم. دکمه هوم فیزیکی در این دستگاه، در نقش حسگر اثر انگشت نیز عمل می کند و در پنل جلویی هم دوربین در سمت چپ بلندگوی مکالمه جای گرفته است.

در قسمت پشتی دستگاه ماژول دوگانه دوربین قرار دارد و فلش دوگانه LED نیز در کنار آن تعبیه شده. خطوط مربوط به سیستم آنتن دهی هم در دو گروه سه تایی در بالا و پایین پنل پشتی جای دارند. بدنه این دستگاه به صورت یکپارچه طراحی شده، بنابراین کاربران نمی توانند به راحتی پنل پشتی را باز کرده و به باتری دسترسی پیدا کنند.

از جمله دیگر مشخصات قابل انتظار برای گلکسی C10 سامسونگ می توان به چیپست اسنپدراگون 660 با هشت هسته پردازشی، شش گیابایت حافظه رَم، 64 یا 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی، نمایشگر 6 اینچی تمام اچ دی از نوع سوپر امولد، و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. پیش بینی می شود نخستین موبایل مجهز به دوربین دوگانه سامسونگ با قیمت حدود 515 دلار به بازار چین و احتمالاً دیگر کشورهای جهان راه یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • YAS...
    YAS... | ۲۴ خرداد ۱۳۹۶

    پشتش honor 6x

  • محمد امینی
    محمد امینی | ۲۲ خرداد ۱۳۹۶

    سامسونگ هم شورش رو در اورده هر ثانیه یک گوشی میزنه بیرون خوب یه گوشی خوب بزن بیرون مارو هم خلاص کن

  • Gol pesar
    Gol pesar | ۲۲ خرداد ۱۳۹۶

    برا دوربین دکمه جداگانه زورش میاد بزاره اونوقت برا بیکسبی که فک نکنم هنوز بیشتر اس اس ویس شده باشه دکمه گذاشته???

مطالب پیشنهادی