ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اولین تریلر از گیم پلی بازی Anthem منتشر شد [تماشا کنید]

دیروز طی همایش Electonic Arts، از Anthem، عنوان جاه طلبانه بایوور، استودیو ای که عناوینی چون مس افکت و دراگون ایج را در کارنامه خود دارد، رونمایی شد. اما نمایش گیم پلی این بازی به ...

پوریا دانشور
نوشته شده توسط پوریا دانشور | ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۰۴:۱۸

دیروز طی همایش Electonic Arts، از Anthem، عنوان جاه طلبانه بایوور، استودیو ای که عناوینی چون مس افکت و دراگون ایج را در کارنامه خود دارد، رونمایی شد. اما نمایش گیم پلی این بازی به همایش مایکروسافت موکول شد.

Anthem پایان دهنده کنفرانس مایکروسافت بود و نمایشی خیره کننده داشت. این بازی دنیایی علمی-تخیلی با تم آخر الزمانی را به تصویر می کشد که در آن، انسان ها در کنار روبات ها و هیولای غول پیکر زندگی می کنند و تنها چیزی که از حیات انسان ها حفاظت می کند، دیواری است که دور محل زندگی انسان ها برافراخته شده.

بازیکنان در نقش شخصیت هایی ظاهر می شوند که باید به خارج از این دیوار ها بروند و ماموریت های مشخصی را به انجام برسانند. هسته اصلی گیم پلی آنتم که ابزار اصلی شخصیت ها به حساب می آیند، اگزو سویت هایی هستند که جولین نام دارند و به بازیکنان قابلیت پرواز و بقا در این محیط وحشی را می دهند.

جولین ها انواع مختلفی دارند که هر کدام نقش خاصی را ایفا می کنند و به قابلیت های منحصر به فردی مجهز اند. برای مثال یکی از جولین ها سرعتی تر است و دیگری در برابر آسیب مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد. بازیکنان می توانند جولین های خود را بر اساس سلیقه شان شخصی سازی کنند.

Anthem دنیایی جهان باز دارد که بازیکنان می توانند آن را بین خود به اشتراک بگذارند، یعنی می توانند برای انجام مراحل، به یکدیگر ملحق شوند و به هم یاری برسانند. به همین دلیل آنتم بی شباهت به دستینی و دیویژن نیست و ساختاری مشابه با این دو بازی دارد.

آنتم پیش تر با نام رمزی Dylan شناخته می شد. پروژه ای بود که تیم اصلی بایوور سال ها روی آن کار می کرد و حالا به نتیجه رسیده. آنتم قرار است که در سال ۲۰۱۸ منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی