ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وزارت ارتباطات: از کاهش قیمت پیامک اطلاع نداریم

همانطور که قبلا در خبرها خواندید، چندی قبل سازمان حمایت از مصرف کنندگان از کاهش یک تومانی قیمت پیامک تلفن همراه خبر داد و حالا وزارت ارتباطات اعلام کرده که اطلاعی از این موضوع نداشته ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

همانطور که قبلا در خبرها خواندید، چندی قبل سازمان حمایت از مصرف کنندگان از کاهش یک تومانی قیمت پیامک تلفن همراه خبر داد و حالا وزارت ارتباطات اعلام کرده که اطلاعی از این موضوع نداشته است.

گفتنی است طبق اعلام سازمان حمایت از مصرف کنندگان، با استناد به مفاد بند (ز) تبصره 19 قانون بودجه سال 94 هرکدام از اپراتورها موظف بودند که بابت هر پیامک یک تومان اضافه از مشترکان خود دریافت نموده و به حساب درآمد عمومی خزانه داری کل کشور واریز کنند.

اما در سال قبل با وجود آنکه این حکم در تبصره های قانون بودجه سال 95 نیامده بود، اپراتورها همچنان این مبلغ را از مشترکان خود دریافت می کردند، حال آنکه مجوزهای لازم برای این منظور را نداشتند.

با در نظر داشتن همین مساله سازمان حمایت از مصرف کنندگان از توقف دریافت این ده ریال اضافه از مشترکان خبر داد و رگولاتوری نیز با ارسال نامه ای برای اپراتورها آنها را موظف به این امر نمود.

اما جالب آنجا که مسئولان وزارت ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در این زمینه اظهار بی اطلاعی کرده و تاکنون هیچ اطلاعیه ای در مورد تغییر نرخ پیامک تلفن همراه از سوی وزارت ارتباطات به عنوان متولی این بخش اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • shahab shajirati
    shahab shajirati | ۱۸ شهریور ۱۳۹۶

    لطفا دوستان پیگیر این دزدی ها بشن.واقعا حقوق مصرف کننده و ما نمایندگان همیشه پایمال شده.پولی که بیجهت به خزانه دولت درحا واریز شدنه.

  • محمدی
    محمدی | ۲۲ خرداد ۱۳۹۶

    مرده شور ببرتون سی خورده گذشت هنوز سازمان ها با هم هماهنگ نیستند

  • نیما سالارکیا
    نیما سالارکیا | ۲۲ خرداد ۱۳۹۶

    بله؛حتی ۱ تومن هم ارزون نمی کنن?
    اصلا تاثیری نداره ولی همون هم انجام نمیدن.
    هرچی فحش بلدم به این مسئولین(۸۵ درصدشون) ?

مطالب پیشنهادی