ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ثبت بیش از 6500 شکایت از اپراتورهای اینترنتی کشور در سه ماهه آخر 95

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان رگولاتوری از بررسی عملکرد دارندگان پروانه شبکه ارتباطات ثابت (FCP) بر اساس وضعیت رسیدگی و پاسخگویی به شکایات ثبت شده از سوی مشترکان در سامانه 195 خبر داد. به ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان رگولاتوری از بررسی عملکرد دارندگان پروانه شبکه ارتباطات ثابت (FCP) بر اساس وضعیت رسیدگی و پاسخگویی به شکایات ثبت شده از سوی مشترکان در سامانه 195 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مهندس فلاح جوشقانی گفت:

به منظور شفاف‌سازی، ارائه خدمات بهتر، ارتقای سطح کیفیت و پشتیبانی خدمات از سوی دارندگان پروانه و افزایش رضایت مشترکان، از سه ماهه آخر سال 95، تعداد شکایات و وضعیت رسیدگی به آنها از سوی دارندگان پروانه در سامانه 195 بررسی شده است.

وی افزود بر این اساس در بازه زمانی سه ماهه آخر سال 95، تعداد 6543 شکایت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ثبت شده است که از این تعداد به 6427 شکایت (بالغ بر 98 درصد) رسیدگی شده و پاسخ لازم به مشترک ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال 96 نیز وضعیت رسیدگی و پاسخگویی به شکایت دارندگان پروانه به صورت فصلی بررسی و اطلاع‌ رسانی می‌شود، تصریح کرد بر اساس بررسی و تحلیل انجام شده، شرکت های حلما گستر خاورمیانه، آریا رسانه تدبیر و لایزر به ترتیب کمترین درصد تعداد شکایت به نسبت تعداد مشترکین را داشته‌ اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • آریا . M
    آریا . M | ۲۲ خرداد ۱۳۹۶

    اینقدر بدبخت و گدا گشنه هستند که روی سرویسهای اینترنت نامحدود کرمریزی میکنند حتی تحمل اینترنت نامحدود با سرعت پایین 64 کیوبایت بر ثانیه هم ندارند و آن را از کاربران دریغ میکنند.

  • hossien shi
    hossien shi | ۲۲ خرداد ۱۳۹۶

    خدایی های وب پشتیبانیش خیلی خوبه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی