ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هارد دیسک اکسترنال هشت ترابایتی؛ محصولی از سیگیت برای اکس باکس وان

بازی های اکس باکس وان معمولاً فضای بسیار زیادی از حافظه داخلی کنسول را اشغال می کنند و از همین رو کاربران را با کمبود فضای خالی مواجه می کنند. از همین رو کمپانی سیگیت ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

بازی های اکس باکس وان معمولاً فضای بسیار زیادی از حافظه داخلی کنسول را اشغال می کنند و از همین رو کاربران را با کمبود فضای خالی مواجه می کنند. از همین رو کمپانی سیگیت تصمیم گرفته تا پس از عرضه دو هارد دیسک دو و چهار ترابایتی، هم اکنون هابی با ظرفیت هشت ترابایت را برای گیمرها راهی بازار کند.

هارد دیسک اکسترنال مذکور که برچسب قیمتی معادل با 200 دلار خواهد داشت، در ماه جاری میلادی عرضه می شود و فضایی هشت ترابایتی را علاوه بر هارد دیسک داخلی اکس باکس وان، در اختیار کاربران قرار می دهد.

گفتنی است هاب مذکور از طریق پورت USB 3.1 به کنسول شما متصل شده و بی درنگ توسط اکس باکس وان شناسایی می شود و فضای مذکور را برای دانلود و نگهداری صدها عنوان بازی در اختیارتان قرار می دهد.

این هاب 200 دلاری علاوه بر فضای ذخیره سازی هشت ترابایتی، دو پورت USB 3.1 را هم در اختیار کاربر قرار می دهد

علاوه بر آن سیگیت روی بدنه «Game Drive Hub» دو پورت USB 3.1 را هم تعبیه کرده تا از این جهت محدودیتی برای اتصال گیم پدهای دارای سیم به کنسول ایجاد نشود. باید گفت چنانچه فضای هشت ترابایتی برای شما کافی نیست، می توانید یک هارد دیسک اکسترنال دیگر از کمپانی سیگیت را که برای اکس باکس وان بهینه سازی شده، به یکی از پورت های هاب متصل کنید.

لازم به ذکر است کمپانی سازنده هنوز اطلاعات سخت افزاری محصول مورد اشاره از جمله سرعت خواندن و نوشتن را منتشر نکرده و تنها به بیان ابعاد 11.8 در 4.1 در 19.8 سانتی متری و وزن 890 گرمی آن بسنده کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی