ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پتنت جدید مایکروسافت یک دستگاه تبلت تاشو را نشان می دهند

جدیدترین تصاویری که از پتنت های ثبت شده توسط مایکروسافت به دست آمده، یک دستگاه تبلت تاشونده را نشان می دهد که ابعاد آن بیشتر به یک تلفن همراه شبیه است تا یک تبلت. همان طور ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

جدیدترین تصاویری که از پتنت های ثبت شده توسط مایکروسافت به دست آمده، یک دستگاه تبلت تاشونده را نشان می دهد که ابعاد آن بیشتر به یک تلفن همراه شبیه است تا یک تبلت.

همان طور که در نمای شماتیک می بینید، مجموعه لولاهای تعبیه شده در این دستگاه با قرار گرفتن در سه حالت صفر، 180 و 360 درجه می توانند سه حالت کارکرد مختلف را به وجود بیاورند.

زمانی که دستگاه را کاملاً باز کرده و لولاها را در زاویه 180 درجه قرار دهیم، هر دو نمایشگر داخلی در کنار یکدیگر رابط کاربری یکپارچه ای را به وجود می آورند و در واقع شبیه یک تبلت عمل می کنند. در حالت های دیگر، هر نمایشگر محتوا و رابط کاربری مخصوص به خود را نشان می دهد. در حالت مسطح، استفاده از آهنربا باعث می شود تا هیچگونه درزی بین دو صفحه دیده نشود.

شواهد حکایت از آن دارند که دستگاه به ویندوز 10 مجهز خواهد شد، اگرچه احتمال اینکه چنین محصولی هیچگاه به مرحله تولید نرسد نیز وجود دارد. مایکروسافت پیش از این طرح های مشابهی را در قالب پتنت ها به ثبت رسانده و در سال 2009 نیز ویدیویی را در رابطه با آینده بهره وری و تکنولوژی منتشر ساخته بود که تبلت/موبایلی تاشو را نشان می داد.

با این حال قانع کردن کاربران برای بازگشت دوباره به سیستم ویندوز موبایل کمی دشوار است. مایکروسافت باید بتواند پلتفرم ویندوز 10 روی معماری ARM را به اندازه ای توسعه دهد که افراد بتوانند با انتخاب آن، کارآیی کاملی را در سطح نرم افزاری و سخت افزاری تجربه نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • only Nintendo
    only Nintendo | ۲۲ خرداد ۱۳۹۶

    ووجد نه دیجیاتو وجود تصحیح کن

  • محمد امینی
    محمد امینی | ۲۲ خرداد ۱۳۹۶

    ویندوز خیلی بهتر از اندروید مثلا گلگسی اس۹ با ویندوز۱۰باشه خیلی جالبه ،??

مطالب پیشنهادی