ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر منتسب به گلکسی نوت 8 از اسپیکرهای دوگانه استریو حکایت دارند

امروز در ادامه اخبار و شایعات دنباله دار گلکسی نوت 8 شاهد تصاویر شماتیکی هستیم که نکات جدیدی را در مورد فبلت پرچمدار این کمپانی کره ای به همراه دارند. همان طور که انتظار داریم، ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

امروز در ادامه اخبار و شایعات دنباله دار گلکسی نوت 8 شاهد تصاویر شماتیکی هستیم که نکات جدیدی را در مورد فبلت پرچمدار این کمپانی کره ای به همراه دارند.

همان طور که انتظار داریم، در این تصاویر هم گلکسی نوت 8 به ماژول دوگانه دوربین با چیدمان عمودی در پنل پشتی مجهز شده، با این تفاوت که این بار دو واحد فلاش دوگانه LED دورنگ در دو سمت آنها جای گرفته اند.

در فضای زیر ماژول دوربین، شاهد تعبیه حسگر اثر انگشت هستیم. در حالی که انتظار می رفت غول تکنولوژی کره جنوبی بتواند حسگر اثر انگشت را با نمایشگر دستگاه یکپارچه کرده و از دست این قطعه مزاحم در پنل پشتی خلاص گردد، اما ظاهراً نتوانسته بر مشکلات فنی فائق آید و بنابراین باز هم شاهد حضور این سنسور در پشت موبایل خواهیم بود.

طبق تصاویر موجود، گلکسی نوت 8 نیز همانند پرچمداران کنونی این کمپانی به دکمه اختصاصی برای فراخوانی دستیار هوشمند بیکسبی مجهز می شود و دکمه های پاور و ولوم نیز به صورت جداگانه در سمت دیگر دستگاه قرار گرفته اند. از طرفی در هر دو لبه بالا و پایین دستگاه شاهد حضور روزنه های اسپیکر هستیم که صدای استریوی فراگیر را برای کاربر به ارمغان می آورند.

از جمله جزئیات دیگر در این تصاویر می توان به حضور درگاه USB-C، جک 3.5 میلیمتری هدفون و جایگاه مخصوص قلم S Pen در لبه پایینی اشاره کرد. با این حال هیچکدام از موارد فوق تأیید نشده و بنابراین فعلاً باید آنها را در حد شایعه به حساب آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • sepehri
    sepehri | ۲۲ خرداد ۱۳۹۶

    مردم ایران بلانصبت عوض دیدن پیشرفته شرکتی مثله سامسونگ که ۸۰ درصد خودکفا شده فقط بلدن ایراد الکی و بدون دلیل و سند بگیرن سامسونگ واقعا بی تعصب میگم واقعا حرفه ای کار میکنه مخصوصا تو صفحه نمایش و ساخت cpu و وووووووو دمش گرم .مثله کشوره مانیست که یی سال یه ماشین و تولید کنه

  • محمد امینی
    محمد امینی | ۲۲ خرداد ۱۳۹۶

    سامسونگ کم کم پیش میره یه دفعه دوربین می زاره کارت حافظه رو برمی داره یه سیم کارت رو بر می داره بدنه رو فلزی می کنه بعدا شیشه چرمی پلاستیکی سرامیکی صفحه نمایش بزرگ خیلی کوچیک مسخره اش رو در آورده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی