ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اطلاعات سخت افزاری سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو

سال پیش در همین ایام بود که گلکسی اس 7 اکتیو معرفی شد و حالا، گلکسی اس 8 اکتیو راه خود را به اپلیکیشن بنچمارک «گیکبنچ» باز کرده و مشخص شده که این دستگاه هم از ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

سال پیش در همین ایام بود که گلکسی اس 7 اکتیو معرفی شد و حالا، گلکسی اس 8 اکتیو راه خود را به اپلیکیشن بنچمارک «گیکبنچ» باز کرده و مشخص شده که این دستگاه هم از اسنپدراگون ۸۳۵ به عنوان قلب تپنده اش استفاده می کند.

البته شایعات پیشین به این موضوع اشاره داشته اند که به احتمال زیاد، نسخه اکتیو از پرچمدار کنونی سامسونگ با تاخیر عرضه می شود و شاید یکی از دلایل این موضوع، اندیشین به راه چاره ای برای مقاوم سازی بیشتر دستگاه مورد بحث باشد، چرا که ساختن نسخه ای کاملاً مقاوم از موبایلی که تقریباً کل پنل جلویی اش از شیشه است، کار چندان ساده ای به نظر نمی رسد.

از سوی دیگر توجه به این موضوع هم مهم است که در سال های گذشته، نسخه های اکتیو در واقع ورژن مقاومت تری از پرچمدارهای صفحه تخت سامسونگ بوده اند ولی پرچمدار فعلی سامسونگ نمونه ای صفحه تخت ندارد و این خودش چالش دیگری برای بزرگترین فروشنده موبایل در دنیاست و به احتمال زیاد، خبری از نمایشگر لبه خمیده در نسخه اکتیو گلکسی اس 8 نخواهد بود.

اما سامسونگ به هر حال مشغول آزمایش این موبایل است و همین موضوع باعث شده تا اطلاعات آن به پایگاه داده Geekbench نیز راه پیدا کند. بر همین اساس مشخص است که گلکسی S8 Active به چیپست مجتمع اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز شده و ۴ گیگابایت رم دارد، درست مثل نسخه اصلی این پرچمدار. وجود اندروید ۷ نیز یکی دیگر از مواردی است که در لیست مشخصات آمده که آن هم البته بدیهی بود.

موبایل های سری اکتیو در سال های گذشته معمولاً مشمول باتری بزرگتری از نسخه های اصلی پرچمدارها بوده اند و حالا هم می شود حدس زد که نسخه مقاوم گلکسی اس 8، بتواند مدت زمان بیشتری برای کاربر کار کند.

پیشتر، همین تصویر از گلکسی اس 8 اکتیو فاش شده بود که در آن می شود عدم وجود نمایشگری با لبه های خمیده را مشاهده کرد، هر چند که سامسونگ تلاش کرده تا حاشیه های نمایشگر را در حداقل نگه دارد.

ذکر این نکته هم ضروری به نظر می رسد که در سال های گذشته، نسخه های اکتیو به شکل اختصاصی از طریق اپراتور مخابراتی AT&T و کاربران آن ارائه شده اند و سامسونگ در واقع این موبایل ها را به صورت آنلاک شده ارائه نکرده است. به همین دلیل، مثل چند سال گذشته بعید به نظر می رسد که نسخه اکتیو پرچمدار سامسونگ بتواند راهی به بازار ایران پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • نوید حسنی
    نوید حسنی | ۲۴ خرداد ۱۳۹۶

    اکتیو دیگه چیه؟

مطالب پیشنهادی