ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تحویل اولین سری برلیانس های H200 تولیدی پارس خودرو به مشتریان

قدمت همکاری گروه سایپا و شرکت چینی برلیانس از دوسال فراتر می رود، پس از عرضه ناموفق نسخه وارداتی کراس اوور برلیانس V5 و تولید مدل های سری H300  و H200 توسط سایپا، حالا چند ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۴۵

قدمت همکاری گروه سایپا و شرکت چینی برلیانس از دوسال فراتر می رود، پس از عرضه ناموفق نسخه وارداتی کراس اوور برلیانس V5 و تولید مدل های سری H300  و H200 توسط سایپا، حالا چند ماهی است که مسئولیت تولید و عرضه خودروهای برلیانس به گروه پارس خودرو واگذار شده است که زیر مجموعه سایپا به حساب می آید.

روز گذشته به مناسبت تحویل اولین سری خودروهای H200 مونتاژی پارس خودرو مراسمی در این شرکت برگزار شد و 20 خریدار نخست این سری خودروها، کلید ماشین های تازه خود را از مدیرعامل پارس خودرو جناب آقای ناصر آقا محمدی تحویل گرفتند.

ایشان ضمن تاکید بر سابقه خوب شرکت پارس خودرو در مونتاژ و عرضه خودروهای با کیفیت، از برلیانس اچ 200 به عنوان یک محصول رقابتی در بازار خودروهای 40 - 50 میلیون تومانی یاد کردند.

هرچند گیربکس AMT مورد استفاده در نسخه های اتوماتیک سری H200 از نظر فنی دقیقا با سایر خودروهای اتوماتیک موجود در بازار عملکرد یکسانی ندارد اما با صرف نظر از این موضوع، پارس خودرو H200 های اتوماتیک را با قیمتی در حدود 40 میلیون تومان در زمره ارزان قیمت ترین خودروهای اتوماتیک بازار قلمداد می کند.

موتور 1.5 لیتری با قدرت 105 اسب بخار و کسب 4 ستاره ایمنی از سازمان چینی C NCAP از جمله دیگر مشخصات قابل توجه برلیانس سری H220 و H230 محسوب می شود. همچنین برای نسخه اتوماتیک امکاناتی نظیر سانروف، مه شکن جلو و سنسور دنده عقب نیز علاوه بر امکانات استاندارد و پایه نسخه های دنده دستی در نظر گرفته شده است.

گفتنی است در همین رده قیمتی سایپا قصد دارد تا ظرف ماه های آینده کوییک را به عنوان نسخه هاچ بک و اتوماتیک ساینا با گیربکس AMT راهی بازار کند و احتمالا این محصول می تواند بر سر کسب عنوان ارزان ترین خودرو مجهز به گیربکس AMT با برلیانس رقابت کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Mazhar X
    Mazhar X | ۲۴ خرداد ۱۳۹۶

    ماشین چینی مونتاژ ایرانی تحت فروش سایپا خداییش پراید به این ماشین شرف داره(حالا معلوم نیست با 40 میلیون چه اپنشن هایی حذف شده )

  • sepehri
    sepehri | ۲۴ خرداد ۱۳۹۶

    اینام ماشینن نه کیفیت دارن نه قدرته واقعی و نه فروشه کارکرده خوب مردمه ماهم که بلانصبت عقلشون تو چشمشونه خریده این ماشینهای بی کیفیته چیتنی ایرانی برا سانروف و چند تا چیزه دیگه اصولی نیست و تماما به ضرره خریداره حالا بماند کمبوده قطعات

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی