ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دور زدن اپل و استفاده کامل از قابلیت «کشیدن و رها کردن» iOS 11 در آیفون [تماشا کنید]

نسخه یازدهم از iOS، آیپد را به یک تبلت فوق العاده پویا تبدیل می کند. یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که نسخه جدید برای این تبلت به همراه دارد، قابلیت «کشیدن و رها کردن» یا ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۵

نسخه یازدهم از iOS، آیپد را به یک تبلت فوق العاده پویا تبدیل می کند. یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که نسخه جدید برای این تبلت به همراه دارد، قابلیت «کشیدن و رها کردن» یا «درگ اند دراپ» است که اجازه می دهد فایلی را در یک اپ انتخاب کرده و آن را به اپ دیگری منتقل نمایید.

البته اپل این ویژگی را به آیفون هم آورده ولی بسیار محدودتر از آیپد، به این شکل که کاربر فقط می تواند درون یک اپلیکیشن فایل ها را جا به جا کند.

اما امروز خبر می رسد که قابلیت کشیدن و رها کردن فایل ها بین اپلیکیشن ها در iOS 11 برای آیفون هم وجود دارد ولی اپل تصمیم گرفته تا آن را غیر فعال نماید تا کاربران عادی قادر به استفاده از آن نباشند. یک توسعه دهنده، ویدیوهای زیر را در اکانت توییتر خود منتشر کرده و نشان می دهد که ویژگی مورد بحث در بتای iOS 11 وجود دارد ولی توسط اپل محدود گشته است.

البته کاربری آیفون با آیپد کاملاً متفاوت است و صفحه نمایش بزرگتری هم در تبلت اپل در اختیار کاربر قرار می گیرد که می تواند در آن از ویژگی مالتی تسکینگ ویو یا اسپلیت اسکرین استفاده کند. با این حال شاید پس از ارائه آیفونی فاقد کلید فیزیکی هوم، اپل این محدویت را بردارد و قابلیت کشیدن و رها کردن را در آیفون خود به شکل کامل در اختیار استفاده کنندگان از این موبایل قرار دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی