ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نخستین تصاویر منتسب به قطعات آیفون 8 فاش شدند

امروز برای نخستین بار شاهد تصاویری از قطعات منتسب به آیفون 8 و دو مدل آیفون 7s هستیم که به ترتیب در ابعاد 5.8، 4.7 و 5.5 اینچی معرفی خواهند شد. ظاهراً این تصاویر از طریق ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

امروز برای نخستین بار شاهد تصاویری از قطعات منتسب به آیفون 8 و دو مدل آیفون 7s هستیم که به ترتیب در ابعاد 5.8، 4.7 و 5.5 اینچی معرفی خواهند شد. ظاهراً این تصاویر از طریق یک شرکت تولید کننده قاب محافظ در ارتباط با تأمین کننده شیشه روی نمایشگر در چین به دست آمده.

نخستین تصویر، پنل جلویی و پشتی آیفون 8 را نشان می دهد. در قطعه جلو شاهد حاشیه بسیار ناچیز در تمامی اطراف نمایشگر هستیم که فقط در قسمت بالا بخشی را به دوربین و بلندگوی مکالمه اختصاص داده. البته هنوز نمی دانیم اپل قطعات مورد نیاز در جلوی دستگاه را چگونه و با چه آرایشی در این قسمت کوچک جای خواهد داد.

آیا اپل می تواند حسگر اثر انگشت را با نمایشگر یکپارچه کند؟

پنل پشتی نیز ماژول دوربین دوگانه با چیدمان عمودی را نشان می دهد و قطعه روی این ماژول نیز به صورت جداگانه دیده می شود. هیچ قسمتی مربوط به حسگر Touch ID وجود ندارد و بنابراین به نظر می رسد اپل برخلاف سامسونگ، توانسته راهکاری برای تعبیه حسگر اثر انگشت در قالب نمایشگر موبایل بیابد.

در تصویر دیگر، قطعات آیفون 8 را در کنار آیفون 7s و مدل پلاس آن می بینیم. پنل پشتی تمامی سه مدل از جنس شیشه ساخته شده و از شارژ وایرلس پشتیبانی می کنند. خبر پشتیبانی سه مدل آیفون سال جاری از فناوری شارژ بیسیم توسط مینگ-چی کو، تحلیلگر ارشد مؤسسه KGI Securities نیز تأیید شده است.

اگرچه این تصاویر فوق با بسیاری از شایعات و اخبار پیرامون موبایل های 2017 اپل مطابقت دارند، اما هیچ راهی برای تأیید اصالت آنها وجود ندارد. شاید با ماکت های خوش ساختی روبرو هستیم که بر اساس طرح های مفهومی پیشین ساخته شده اند. به هر حال تا زمان رونمایی رسمی آیفون های امسال، چنین مواردی را باز هم مشاهده خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Vortex ?️
    Vortex ?️ | ۲۳ خرداد ۱۳۹۶

    چون فقط خودت فک می کنی راست می گی.

  • Ali karami
    Ali karami | ۲۳ خرداد ۱۳۹۶

    چرا شما ها به واقعیت نه میگید

  • Ali karami
    Ali karami | ۲۳ خرداد ۱۳۹۶

    هیچ گاه اپل نمیاد چنین کاری که و با معرفی 8فروش Sرو به صفر برسونه .همچنین اپلی که سه با طراحی تکراری و حاشیه زیاد موبایل تولید میکنه نمیتونه موبایلی با این حاشیه معرفی که.این عکس ها فقط برای گرم موندن بازار شایعه پخش میشه

  • amir
    amir | ۲۳ خرداد ۱۳۹۶

    عالیه
    بهترین کاری ک کرده حسگر اثر انگشت با نمایشگر یکی کرده که این واقعا خوبه

مطالب پیشنهادی