ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل و لغو فرآیند توسعه پیکسل XL 2 برای ساخت موبایلی بزرگتر

همانطور که پیش از این در دیجیاتو خواندید، شایعات حاکی از آن بوده اند که گوگل در تلاش است تا در سال جاری سه موبایل تازه از سری پیکسل را روانه بازار کند. اما اخیراً ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

همانطور که پیش از این در دیجیاتو خواندید، شایعات حاکی از آن بوده اند که گوگل در تلاش است تا در سال جاری سه موبایل تازه از سری پیکسل را روانه بازار کند. اما اخیراً گزارش های دیگری منتشر شده که با خبرهای گذشته تناقض دارند.

بر اساس آنچه که در وبسایت Android Police و به نقل از سه منبع خبری مجزا آمده، هم اکنون می توان با درجه اطمینان زیادی بیان کرد که گوگل یکی از تلفن های همراه سال جاری خود را کنار گذاشته و ما امسال شاهد دو موبایل هوشمند از کمپانی مانتین ویویی خواهیم بود.

فاش کنندگان مدعی شده اند که پروژه «muskie» لغو شده است

گفتنی است گزارش های تازه به این موضوع اشاره دارند که غول جستجوی آنلاین پروژه موبایل جایگزین Pixel XL را که پیشتر با اسم رمز «muskie» شناخته می شد، لغو کرده است.

هنوز دلیل این اقدام گوگل به طور قطع مشخص نیست اما فاش کنندگان مدعی شده اند که تلفن همراه «taimen» همان مدل جایگزین Pixel XL خواهد بود. در مورد اسمارت فون مذکور باید گفت که طبق شایعات منتشر شده، «taimen» نمایشگر بزرگتری نسبت به هر دو مدل «muskie» و «Walleye» داشته و از حافظه رم 4 گیگابایتی و چیپست اسنپدراگون 835 بهره می برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی