ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مقاومت فیزیکی موبایل اچ تی سی U11 چقدر است؟ [تماشا کنید]

اچ تی سی امسال با معرفی موبایل پرچمدار U11 (بررسی دیجیاتو) با طراحی زیبا و عملکرد قوی، رضایت کاربران و کارشناسان را برآورده ساخت. حال نوبتی هم که باشد، نوبت آزمون دشوار مقاومت فیزیکی و ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

اچ تی سی امسال با معرفی موبایل پرچمدار U11 (بررسی دیجیاتو) با طراحی زیبا و عملکرد قوی، رضایت کاربران و کارشناسان را برآورده ساخت. حال نوبتی هم که باشد، نوبت آزمون دشوار مقاومت فیزیکی و دوام این دستگاه در دستان «زَک» کاربر معروف یوتوب در کانال JerryRigEverything است.

همچون همیشه، HTC U11 نیز در تست های خراش، اشتعال و خمش قرار می گیرد. همان طور که در ویدیوی زیر می بینید، لایه محافظ گوریلا گلس به خوبی از دستگاه در برابر خط و خش های احتمالی مراقبت می کند. فریم دور بدنه از فلز واقعی ساخته شده و اطراف ماژول دوربین نیز فلزی است.

پیکسل های نمایشگر دستگاه پس از 8 ثانیه قرار گرفتن در معرض شعله مستقیم، سیاه می شوند اما با دور کردن حرارت دوباره به حالت عادی باز می گردند.

با این حال، مشکل اصلی در تست خمش دستگاه به وجود می آید و فریم فلزی U11 برخلاف انتظار، بیش از حد خم شده و باعث شکستن شیشه نمایشگر موبایل می گردد. ظاهراً کمپانی اچ تی سی در U11 برخلاف U Ultra، از فریم انعطاف پذیر استفاده کرده که به قیمت جدا شدن و شکستن شیشه تمام می شود.


از شما دعوت می کنیم بررسی ویدیویی موبایل HTC U11 در دیجیاتو را نیز مشاهده کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • amir hossein
    amir hossein | ۲۶ خرداد ۱۳۹۶

    واقعا قصد خریدشو داشتم منتظر بودم تا بیاد ولی مقاومتش واقعا کمه منصرفم کرد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی