ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قرارداد نهایی شد؛ ورایزن حالا رسما مالک یاهو است

اگر خاطرتان باشد، در تیر ماه گذشته بود که ورایزن از برنامه هایش برای خرید هسته اصلی کسب و کار اینترنتی یاهو خبر داد. امروز این اپراتور آمریکایی رسما اعلام کرد که خرید شرکت مورد ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

اگر خاطرتان باشد، در تیر ماه گذشته بود که ورایزن از برنامه هایش برای خرید هسته اصلی کسب و کار اینترنتی یاهو خبر داد. امروز این اپراتور آمریکایی رسما اعلام کرد که خرید شرکت مورد بحث با عقد قراردادی به ارزش 4.48 میلیارد دلار نهایی شده است.

از طرفی، پیشتر در خبرها خواندید که طبق بندی از این قرارداد، ماریسا میر دیگر سکان هدایت یاهو را در اختیار نخواهد داشت و باید از سمت خود کناره گیری کند.

شرکت جدیدی که از ادغام AOL و برندهای زیرشاخه یاهو نظیر هافینگتون پست و یاهو فاینانس شکل می گیرد نیز Oath خوانده می شود و هدایت آن را تیم آرمسترانگ مدیرعامل سابق AOL بر عهد ه دارد.

گفتنی است شمار نیروهایی که به موجب این قرارداد تعدیل خواهند شد، هنوز هم اعلام نشده هرچند که بر همگان واضح است چنین اتفاقی قطعا رخ خواهد داد.

در همین راستا هفته گذشته وبسایت CNBC گزارش داد که بالغ بر 2000 موقعیت شغلی یاهو به خاطر قرارداد ورایزن در خطر قرار دارند.

Oath بالغ بر 50 تکنولوژی و برند رسانه ای را در بر خواهد گرفت

در انتها حتما این سوال در ذهن تان شکل گرفته که آیا این خرید سرویس های محبوب یاهو نظیر Tumblr و فلیکر را هم شامل می شود؟ در بیانیه خبری منتشر شده پیرامون این موضوع، خاطر نشان شده که Oath بالغ بر 50 تکنولوژی و برند رسانه ای را در بر خواهد گرفت هرچند مشخص نیست که کدام موارد زیر چتر آن قرار نمی گیرند.

از طرفی، شاید یاهو، جلال و عظمت گذشته خود را از دست داده باشد، اما هنوز هم میلیون ها نفر در سرتاسر این کره خاکی از محصولات آن استفاده می کنند و در نتیجه این تغییرات اثراتی قابل توجه را روی مصرف کنندگان خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ali Mbi
    Ali Mbi | ۲۴ خرداد ۱۳۹۶

    حالا نمیشد یه اسم راحت تر بزارن
    تلفظش تو فارسی یکم نچسبه ?
    اَوووث ?

  • محمد امینی
    محمد امینی | ۲۴ خرداد ۱۳۹۶

    Oathیعنی سوگند

مطالب پیشنهادی