ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تامین کنندگان اپل می گویند آیفون بعدی شارژر وایرلس خواهد داشت

شارژ موبایل و گجت هایی که هر روز از آن ها استفاده می کنیم اصلا موضوع جذابی نیست خصوصا اگر شرکت صاحب محصولی، از استانداردهای موجود پیروی نکند (بله اپل را می گوییم). اما گویا ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

شارژ موبایل و گجت هایی که هر روز از آن ها استفاده می کنیم اصلا موضوع جذابی نیست خصوصا اگر شرکت صاحب محصولی، از استانداردهای موجود پیروی نکند (بله اپل را می گوییم). اما گویا شارژ وایرلس راه چاره است.

بسیاری از توسعه دهندگان اندرویدی به این قابلیت روی آورده اند و گویا اپل هم این بار می خواهد به سراغ شارژ وایرلس برای آیفون جدید خود برود.

ویسترون، یک تامین کننده قطعات در کشور هند است که به افزایش سهم بازار اپل (به زبانی دیگر کاهش هزینه ساخت محصولات) در این کشور کمک بسیاری کرده. در روز چهارشنبه، رابرت هوانگ مدیرعامل این شرکت در گفتگو با خبرنگاران گفت که نسل بعدی آیفون از «ویژگی های جدیدی مثل ضد آب بودن و شارژ وایرلس» بهره مند است.

هوانگ با خبرنگاران در مورد پیچیدگی های تولید آیفون نسل پیش صحبت می کند و از آنجایی که ویسترون فقط آیفون SE تولید کرده، بنابراین ضد آب بودن ویژگی جدیدی برای شرکت او محسوب می شده. آیفون 7 نیز ضد آب بود.

اما اشاره به شارژ وایرلس این دستگاه موضوعی است که تنها به بازار هند اختصاص ندارد و اگر آیفون بعدی چنین قابلیتی را در خود گنجانده باشد، اولین نمونه تولیدی اپل است.

مینگ چی کو، تحلیلکر شناخته شده KGI Securities نیز چند ماه پیش به این موضوع اشاره کرده بود. دو ماه قبل هم تصویری شماتیک لو رفته بود که در آن به آنتن شارژ وایرلس در پشت موبایل اشاره داشت:

روز گذشته هم تصویری از پنل پشتی منتشر شد و با وجود بدنه شیشه ای (و نه فلزی)، یک بار دیگر این موضوع مورد تایید قرار گرفت که باید منتظر شارژ وایرلس روی آیفون نسل بعد اپل باشیم. این تصویر را در ادامه می بینید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی