ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر منتسب به قاب های محافظ آیفون 8 فاش شدند

شایعات در مورد آیفون 8 به سطح بالایی رسیده و هر روز شاهد تصاویر شماتیک، رندر، جزئیات فنی و مشخصات سخت افزاری منتسب به این موبایل مورد انتظار در سال 2017 هستیم. تا اینجای کار تقریباً ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

شایعات در مورد آیفون 8 به سطح بالایی رسیده و هر روز شاهد تصاویر شماتیک، رندر، جزئیات فنی و مشخصات سخت افزاری منتسب به این موبایل مورد انتظار در سال 2017 هستیم. تا اینجای کار تقریباً مطمئنیم که در سال جاری سه مدل آیفون رونمایی خواهد شد: آیفون 7s، آیفون 7s پلاس، و آیفون 8 که با نام های «اکس» و «ادیشن» نیز شناخته می شود.

در بین این سه دستگاه، طبیعیست که آیفون 8 بیشتر مورد توجه قرار گرفته. در تصاویر و رندرهای متعدد دیده ایم که ماژول دوربین دوگانه این دستگاه به صورت عمودی در پشت آن قرار گرفته و اکنون، به نظر می رسد که تولید کنندگان قاب های محافظ نیز به طراحی فیزیکی فوق اطمینان دارند.

«Benjamin Geskin» که یکی از پرکار ترین افشاکنندگان آیفون 8 به شمار می رود، امروز تصاویری از قاب محافظ این محصول را منتشر ساخته و می گوید تولید انبوه این محصولات آغاز شده، یعنی ابعاد و طراحی نهایی آیفون برتر سال جاری دقیقاً به همین شکل خواهد بود.

آنچه در این تصاویر می بینیم، کاملاً با رندرها و تصاویر پیشین مطابقت دارند، یعنی ساختار عمودی ماژول دوربین دوگانه، دکمه پاور بزرگ تر از دکمه های ولوم، و طراحی نهایی دستگاه که کمی بزرگ تر از آیفون 7 و اندکی کوچک تر از مدل پلاس است.

طبق آخرین اخبار، آیفون 8 از نمایشگر 5.15 اینچی برخوردار است اما از آنجا که حاشیه در اطراف نمایشگر آن به حداقل رسیده، ابعاد کلی بدنه چندان بزرگ تر از آیفون 7 کنونی نخواهد بود. کارشناسان معتقدند آیفون های امسال برای نخستین بار به فناوری شارژ وایرلس مجهز می گردند.

به هر حال برای تأیید این اخبار، چاره ای نداریم جز اینکه تا زمان معرفی رسمی سه موبایل فوق توسط اپل منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Jsph1010
    Jsph1010 | ۲۶ خرداد ۱۳۹۶

    اینهم مثله آیفون 7 پلاس اولاش زشت به نظر میرسه اما اونقدر دست مردم میبینیم که برامون عادی میشه?

مطالب پیشنهادی