ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ بازگشت گیم لافت با آسفالت

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Asphalt Street Storm Racing

گیم لافت این بار جا پای استودیوی بزرگی گذاشته است. بعد از عرضه Asphalt: Xtreme فرانسوی ها وعده ساخت عنوانی فرعی از مجموعه آسفالت را با المان هایی کاملا متفاوت دادند و بعد از انتظارات فراوان، سرانجام دیروز این بازی به عرضه جهانی رسید؛ اپلیکیشنی مشابه CSR Racing 2 که در آن مهمترین وظیفه شما هنگام مسابقات تعویض دنده یا استفاده به موقع از نیتروژن است.

همانگونه که قبلا هم گفته بودیم، بازی های درگ ریسینگ همیشه به گرافیک و بخش شخصی سازی قدرتمند خود معروف هستند. گیم لافت که همیشه به داشتن عناوینی با گرافیک بالا معروف بوده بنابراین می ماند بخش خرید خودرو و تغییرات مختلف روی آن؛ خوشبختانه به واسطه اتومبیل های فراوان و آپشن های گوناگون برای شخصی سازی Street Storm Racing در این بخش هم تا حدودی سربلند بیرون می آید.

Asphalt Street Storm Racing

Asphalt Street Storm Racing

سازنده: Gameloft قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوز فون حجم: 1350 / 1280 مگابایت زبان:

FRAMED 2

مهمترین المان موفقیت های فراوان قسمت نخست Framed مکانیزم های گیم پلی استثنایی آن بود. شما اینجا نقش شخصیت اصلی Framed را نداشتید، بلکه باید با چینش یا جا به جایی درست فریم ها [محیط بازی به کمیک ها شباهت داشت] باید پروتاگونیست داستان را از دستان پلیس ها نجات می دادید. به واسطه همین مسئله هم Framed بیش از آن که یک بازی ویدیویی باشد، عنوانی با قابلیت هدایت داستان توسط مخاطبین بود.

پس از نزدیک به سه سال، بالاخره در هفته ای که پشت سر گذاشتیم قسمت دوم این عنوان عرضه شد و همانگونه که انتظار داشتیم بازی توانست موفقیت های Framed را تکرار کند. حالا با عنوانی مواجه هستیم که مراحلش نسبت به ایده های گیم پلی پخته تر شده و گرافیک هم به بخصوص در قسمت رنگ بندی محیط ها پیشرفت هایی داشته است. FRAMED 2 فعلا تنها برای آی دیوایس ها عرضه گشته و به زودی شاهد انتشارش برای اندروید خواهیم بود.

FRAMED 2

FRAMED 2

سازنده: Loveshack قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 351 مگابایت زبان:

Cars: Lightning League

می دانید بزرگترین المان مثبت Cars: Lightning League چیست؟ با عنوانی آنلاین رو به رو هستیم که با وجود کلیشه های فراوان سبک Runner توانسته یک تجربه نسبتا متفاوت و جذاب به بازیکن ها هدیه بدهد. به اعتقاد ما همین مسئله به تنهایی برای دانلود ساخته استودیوهای Disney و انجام آن کفایت می کند. عجیب هم نیست، چون بازی های Runner به ورطه تکرار افتاده اند و خیلی کم می توانید عناوین سرگرم کننده از این سبک بیابید.

Cars: Lightning League همانگونه که اسمش نشان می دهد، عنوانی الهام گرفته از انیمیشن معروف ماشین ها بوده و اینجا در نقش اتومبیل های مختلف این اثر دوست داشتنی باید بیشترین رکورد ممکن را بزنید. در این بین هم می توانید از قدرت های زیادی کمک گرفته یا ماشین خود را ارتقا دهید. بد نیست اضافه کنیم انیمیشن Cars 3 چند روز دیگر اکران می شود و نقدهایش نسبت به قسمت دوم بهتر بوده اند.

Cars: Lightning League

Cars: Lightning League

سازنده: Disney قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 200 / 76 مگابایت زبان:

Lineage 2 Revolution

تابستان نزدیک است، می خواهید عنوانی داشته باشید که بیشتر وقت خود را با آن بگذرانید؟ Lineage2 Revolution را می توانیم یکی از بهترین گزینه های موجود بنامیم. این اپلیکیشن MMORPG که از آن به عنوان بزرگترین بازی سبکش یاد می شود، شما را به دنیایی عظیم با دشمنان گوناگون فرستاده و همانند بازی Order and Chaos باید شخصیت خود را ساخته و به جنگ با نیروهای اهریمنی بروید. Lineage2 تمام انتظارات شما از یک نقش آفرینی آنلاین همانند ماموریت های فراوان، گرافیک زیبا و شخصی سازی وسیع را برآورده می کند. بنابراین اگر خواهان چنین بازی هستید آن را از دست ندهید.

Lineage2 Revolution

Lineage2 Revolution

سازنده: Netmarble Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1115 مگابایت زبان:

Sunpolis

یکی از بهترین اتفاقات دنیای اپلیکیشن ها، عرضه بازی های آی دیوایس ها به صورت ناگهانی روی دستگاه های اندرویدی است. متاسفانه خیلی از اپلیکیشن های خوب اسمارت فون ها، ابتدا تنها برای iOS عرضه می شوند و بعد از مدت ها شاهد انتشارشان در اندروید هستیم. Sunpolis را هم می توانیم یکی از همین بازی ها بنامیم که به واسطه ذات آرامش بخش خود توانست منتقدین زیادی را جذب نماید.

Sunpolis داستان پرنده ای را روایت می کند که می خواهد خورشید را به شهر خود بازگرداند. حالا وظیفه شما این است تا او را در این ماجراجویی چشم نواز همراه کرده و به وی کمک کنید. جدا از گرافیک دلنشین، مکانیزم های ساده گیم پلی هم نقش زیادی روی موفقیت های Sunpolis ایفا کردند و تنها یک انگشت برای کنترل شخصیت اصلی داستان کافیست. تمام بازی های اندرویدی هفت سنگ این هفته عالی هستند ولی پیشنهاد ما Sunpolis با حجم کمش است.

Sunpolis

Sunpolis

سازنده: Fineallday Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 115 / 20.52 مگابایت زبان:

Monument Valley 2

ادامه یک بهترین بازی های اسمارت فون ها؛ در جریان کنفرانس اپل، شرکت ustwo Games از ساخت قسمت جدید عنوان دوست داشتنی Monument Valley پرده برداشت تا بازیکن ها همانند گذشته به یک ماجراجویی فراموش نشدنی قدم بگذراند. در قسمت دوم هم همچنان «خطای دید» نقش مهمی روی حل پازل ها ایفا کرده و شما در نقش یک مادر و دختر باید معماهای چالش برانگیز بازی را از پیش رو بردارید.

مانیومنت ولی 2 فعلا تنها برای آی دیوایس ها عرضه شده و معلوم نیست چه زمانی شاهد انتشار آن روی اندروید هستیم. اما با توجه به قسمت پیشین می توانیم انتظار داشته باشیم که تا یک یا دو ماه آتی بازی برای دستگاه های اندرویدی هم منتشر شود. بد نیست در پایان این نکته را هم اضافه کنیم که به علت آنکه هفته گذشته هفت سنگ نداشتیم، برای مطلب امروز تصمیم گرفتیم تا جای چهار بازی به معرفی شش اپلیکیشن بپردازیم.

Monument Valley 2

Monument Valley 2

سازنده: ustwo Games قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 581 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • محمد کریمی
    محمد کریمی | ۲۶ خرداد ۱۳۹۶

    ممنون از دوستان، لینک ویندوز فون برای آسفالت هم اضافه شد.

  • میطی
    میطی | ۲۶ خرداد ۱۳۹۶

    نسخهٔ یونیورسال بازی Asphalt Street Storm Racing هم منتشر شده. لینک:

    • میطی
      میطی | ۲۶ خرداد ۱۳۹۶

      https://www.microsoft.com/en-ca/store/p/asphalt-street-storm-racing/9nblggh411bh#

  • rasoul norouzi
    rasoul norouzi | ۲۶ خرداد ۱۳۹۶

    آسفالت جدید واسه پلتفرم ویندوز به صورت یونیورسال اومده، میتونین رو لپ تاپ بازی کنین، البته واسه گوشیا با رم بالای دو

مطالب پیشنهادی