ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مرد عنکبوتی در بازی اسپایدرمن لباس های متنوعی به تن می کند

گل سر سبد سونی در نمایشگاه E3 امسال، به حق نمایش خیره کننده بازی Spider-Man استودیو اینسومنیاک گیمز بود. نمایشی که از گیم پلی بازی روی تصویر نقش بست را به جرئت می توان یکی ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۴۵

گل سر سبد سونی در نمایشگاه E3 امسال، به حق نمایش خیره کننده بازی Spider-Man استودیو اینسومنیاک گیمز بود. نمایشی که از گیم پلی بازی روی تصویر نقش بست را به جرئت می توان یکی از بهترین های E3 2017 دانست. تریلر تماشایی اسپایدرمن تمامی المان های گیم پلی، از تار تنیدن مرد عنکبوتی در سطح شهر تا مکانیزم نبردهای شبیه به بتمن راک استدی را به خوبی به تصویر کشید و تا اندازه زیادی خیالمان از موفقیت ساخته جدید اینسومنیاک راحت شد.

از طرف دیگر نمایش خوب اسپایدرمن خیلی زود به محبوبیت رسید و تبادل نظرهای بسیاری در مورد آن در توییتر شکل گرفت. سوالات بسیاری هم از سوی کاربران مطرح شد که اینسومنیاک تا حدودی به آن ها پاسخ داد.

یکی از سوالاتی که توسط کاربران پرسیده شد، به طراحی لباس این ابر قهرمان دوست داشتنی باز می گشت. برخی کاربران می خواستند بدانند که آیا لباس دیگری برای مردعنکبوتی در بازی وجود دارد یا نه.

اینسومنیاک نیز خیلی مختصر به این سوال پاسخ مثبت داد و تقریبا هیچ اطلاعات دیگری را از بازی فاش نکرد. با «بله» محکم اینسومنیاک گیمز حالا می دانیم که مرد عنکبوتی در جدیدترین ساخته این استودیو، لباس های متنوعی را بر تن می کند.

اما از نحوه تغییر یا به دست آوردن آن ها هیچ اطلاعی در اختیار نداریم. این احتمال وجود دارد که در برخی مراحل بازی، لباس مرد عنکبوتی تغییر کند. همچنین ممکن است که برخی از لباس ها به بسته های الحاقی غیر رایگانی تبدیل شوند که کاربران برای دسترسی به آن ها باید کمی از جیبشان مایه بگذارند.

علاوه بر این ها، می دانیم که در برخی از کمیک های اسپایدرمن، لباس های گوناگون این ابرقهرمان، قابلیت های متعددی برای وی به ارمغان می آورند. بنابراین آیا احتمال دارد که با تغییر لباس، شاهد المان های بیشتری در گیم پلی باشیم؟ البته لباس اصلی اسپایدرمن در بازی نیز در نوع خود زیبا و خاص است. اما تغییر ظاهر این ابر قهرمان دنیای مارول می تواند تا اندازه ای به جذابیت بازی بیافزاید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • a76
    a76 | ۲۷ خرداد ۱۳۹۶

    اپارات خیلی کنده

  • soheil
    soheil | ۲۷ خرداد ۱۳۹۶

    مرد عنکبوتی در بازی اسپایدرمن ???

  • مجوری
    مجوری | ۲۷ خرداد ۱۳۹۶

    ای کاش قسمت جدید بازی the matrix ساخته بشه?

  • Moslem Zare
    Moslem Zare | ۲۷ خرداد ۱۳۹۶

    عالی بود.

مطالب پیشنهادی