ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حساب توییتر الجزیره به حالت تعلیق درآمد

اکانت توییتر الجزیره با حدود ۱۲ میلیون دنبال کننده، برای دقایقی به دلیل نامشخص از سوی توییتر به حالت تعلیق درآمد. الجزیره بزرگترین خبرگزاری قطر است؛ کشوری که در حال حاضر از طرف بیشتر همسایگان ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۱

اکانت توییتر الجزیره با حدود ۱۲ میلیون دنبال کننده، برای دقایقی به دلیل نامشخص از سوی توییتر به حالت تعلیق درآمد. الجزیره بزرگترین خبرگزاری قطر است؛ کشوری که در حال حاضر از طرف بیشتر همسایگان خود تحت فشار قرار گرفته.

در حال حاضر و بعد از کمتر از یک ساعت، حساب کاربری دوباره در دسترس قرار گرفته ولی ۱۲ میلیون دنبال کننده آن به حدود ۶۰۰ حساب کاهش پیدا کرده و احتمال دارد که در ساعات آینده، این موضوع نیز به حالت اولیه اش برگردد.

با این حال، علت معلق شدن حساب کاربری همچنان نامشخص است. در قوانین توییتر که جستجو کنید، می توان سه علت را برای چنین اتفاقی یافت:

  • ارسال اسپم
  • هک شدن یا در معرض هک قرار گرفتن
  • مشارکت در رفتار تهدید آمیز، مانند تهدید سایر حساب های کاربری و یا جعل هویت

حساب دیگری از الجزیره در توییتر با انتشار خبر تعلیق اکانت اصلی، می نویسد که «این یک کمپین از پیش سازمان یافته است». خبرگزاری العربیه در این میان می نویسد که توییتر معمولاً حساب های تایید شده ای که هک شده اند یا در معرض هک شدن قرار گرفته اند را تعلیق می کند ولی تا کنون نشانی از هک شدن حساب کاربری الجزیره وجود نداشته است.

خود الجزیره هم فعلاً صحبتی از هک شدن حساب توییترش به میان نیاورده و حالا در حساب اصلی خبر می دهد که همه چیز به حالت عادی برگشته. توییتر هم هنوز در این باره اظهار نظری نداشته است.

از یک سو می توان احتمال در معرض هک قرار گرفتن اکانت الجزیره را در نظر گرفت و از طرف دیگر، کمپین سازمان یافته ای که خود الجزیره هم از آن صحبت به میان آورده ولی فعلاً اطلاعات بیشتری در این رابطه منتشر نکرده، هرچند که در حساب انگلیسی، نوشته شده که اطلاعات بیشتر به زودی منتشر خواهند شد. در صورت انتشار اخبار تازه در همین رابطه، این مطلب را به روز رسانی می کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • A_A_2
    A_A_2 | ۲۹ خرداد ۱۳۹۶

    این الجزیره حقشه ، خوشم میاد نابود بشه اصن. خیلی ضد ایرانیا بود پست فطرت، هنوز اخبار جعلیش در زمان خلیج همیشه پارس در ذهن ها هست که چگونه پرچم دار این قضیه شده بود.. حالا همشون افتادن به ترر و پرر و دارن التماس عربا میکنن که باهاشون آشتی کنن..!

مطالب پیشنهادی