ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین موبایل Essential از لرزشگیر مبتنی بر حسگر ژیروسکوپ بهره می برد

اوایل خرداد ماه بود که در نهایت اندی رابین از نخستین تلفن همراه خود با نام Essential رونمایی کرد. موبایل مذکور با طراحی زیبا و مشخصات سخت افزاری مطلوب توانست توجهات بسیاری را به سوی ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۱۵

اوایل خرداد ماه بود که در نهایت اندی رابین از نخستین تلفن همراه خود با نام Essential رونمایی کرد. موبایل مذکور با طراحی زیبا و مشخصات سخت افزاری مطلوب توانست توجهات بسیاری را به سوی خود جلب کند اما کمپانی سازنده نه در خلال معرفی و نه در وبسایت خود اطلاعاتی را در رابطه با لرزشگیر دوربین اسمارت فون خود منتشر نکرده است.

حال حساب کاربری توییتر این کمپانی در پاسخ به سؤال یکی از کاربران در رابطه با بهره مندی Essential از لرزشگیر اپتیکال (OIS) یا لرزشگیر مبتنی بر ژیروسکوپ (EIS) عنوان کرده که این موبایل دارای فناوری EIS است.

لرزشگیر مبتنی بر ژیروسکوپ پیشتر در پیکسل های گوگل با بازخوردهای خوبی مواجه شده بود

گفتنی است فناوری لرزشگیر مبتنی بر ژیروسکوپ پیشتر در پیکسل های گوگل نیز مورد استفاده قرار گرفته و بازخوردهای مثبتی را نیز دریافت کرده است به گونه ای که تلفن های همراه مذکور پیش از عرضه HTC U11، در صدر رده بندی بهترین دوربین های موبایل از نظر وبسایت معتبر DxOMark قرار گرفته بودند.

لازم به ذکر است با وجود آنکه به عقیده بسیاری از افراد، لرزشگیر اپتیکال نسبت به نمونه مبتنی بر ژیروسکوپ عملکرد بهتری را از خود بر جای می گذارد، اما مسلماً وجود هر کدام از آنها شرایط بهتری را نسبت به عدم بهره مندی از هیچکدام رقم خواهد زد. با این حال مشخص نیست که چرا کمپانی سازنده اشاره ای به استفاده از EIS در دوربین Essential نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی