ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرایط پیش فروش پژو 2008 توسط ایران خودرو اعلام شد؛ خرداد 96

حکایت عرضه پژو 2008 در بازار ایران از آن ماجراهاییست که باید در کتاب های تاریخ صنعتی ثبت شود. پس از امضای قرارداد مشارکت بین ایران خودرو و پژو به فاصله چند روز پس از ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۶

حکایت عرضه پژو 2008 در بازار ایران از آن ماجراهاییست که باید در کتاب های تاریخ صنعتی ثبت شود.

پس از امضای قرارداد مشارکت بین ایران خودرو و پژو به فاصله چند روز پس از امضای برجام و مشخص شدن نام مدل های در نظر گرفته شده برای بازار ایران (208، 301 و 2008)، پروسه عرضه این محصولات وارد فاز پیچیده ای شد که نظیر آن در طول سال های اخیر کمتر دیده شده است.

هاشم یکه زارع مدیر عامل ایران خودرو در تب و تاب امضای قرارداد مشارکت از قیمت حدودی خودروهای مورد نظر در محدوده 57 الی 78 میلیون تومان سخن گفت اما پس از این اظهار نظر برای ماه های متوالی هیچ گونه اطلاعاتی در خصوص محصولات جدید ایران خودرو منتشر نمی شد.

نمایش مدل های جدید پژو در نمایشگاه های داخلی نیز به همین ترتیب اتفاق می افتاد و در کمال تعجب حتی مشخصات فنی شاخصی نظیر نوع موتور، گیربکس و قدرت و گشتاور آن نیز در هاله از ابهام بود.

در ماه های اخیر وضعیت به همین ترتیب پیش رفته است و علیرغم قول و قرارهای قبلی مبنی بر عرضه خودروهای جدید پیش از آغاز سال 96، عملا تاکنون دو بار شاهد افتتاح خط تولید و مراسم آغاز تولید انبوه مدل 2008 بدون اعلام قیمت آن بوده ایم.

این درحالیست که ایران خودرو در کمال تعجب حتی از اعلام زمان دقیق پیش فروش این خودرو جدید نیز خودداری می کرد و اطلاعات کلی منتشر شده از سوی این شرکت منحصر به جدید بودن خودرو تولیدی (نسخه پس از فیس لیفت) و بازه قیمتی کمتر از 100 میلیون تومان آن می شد.

نکاتی نظیر تجهیزات رفاهی و آپشن های پژو 2008، یا مشخصات دقیق موتور و گیربکس از جمله ابهامات بزرگی است که بزرگترین خودروساز خاور میانه تاکنون تمایل چندانی به رفع آن ها نداشته است.

به هر روی حالا شرایط فروش پژو 2008 توسط ایران خودرو اعلام شده است و براساس اطلاعات اولیه تاریخ تحویل این خودروها نیز اواخر تابستان 96 خواهد بود.

قیمت در نظر گرفته شده برای سری نخست پژو های 2008، در حدود 97 میلیون و 800 و 99 میلیون و هشتصد هزار تومان برآورد می شود که دو تیپ تجهیزاتی مختلف پژو 2008 را در بر می گیرد، اما این احتمال وجود دارد که سری بعدی این خودروها با تجهیزات بیشتر نیز در ماه های آینده با قیمتی در حدود 115 میلیون تومان عرضه شود.

بر اساس مصاحبه اخیر مدیر عامل ایران خودرو روزهای اول و سوم تیر ماه، گروه صنعتی ایران خودرو قصد دارد پیش فروش سه محصول جدید پژو 2008، تندر پلاس و دنا پلاس را آغاز کند. به گفته آقای هاشم یکه زراع افرادی که کد ملی آنها زوج است در روز پنجشنبه اول تیر و افرادی که کد ملیشان فرد است در روز شنبه سوم تیر ماه می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

آقای یکه زارع افزوده با هر کد ملی می توان فقط برای یک دستگاه خودرو ثبت نام کرد، شرایطی نیز در سامانه فروش اینترنتی تعریف شده که بر اساس آن تمام خریداران از فرصتی یکسان برخوردار باشند. همچنین این ثبت نام فاقد امکان صلح است.

مدیر عامل ایران خودرو مبلغ پیش پرداخت برای پژو 2008 را 60 میلیون تومان عنوان کرده و یادآور شد که نرخ سود مشارکت در طرح حاضر 15 درصد و نرخ سود انصراف 12 درصد می باشد.

علاقه مندان به خرید محصولات جدید ایران خودرو برای کسب هر گونه اطلاعات بیشتر درباره جزئیات ثبت نام می توانند به سایت این شرکت به آدرس www.ikco.ir مراجعه نمایند.

برای آشنایی بیشتر با مشخصات فنی پژو 2008 و قابلیت های آن توصیه می کنیم این مطلب دیجیاتو را از دست ندهید. 

پیش فروش پژو 2008

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • mohammad shobeiri
    mohammad shobeiri | ۲۹ خرداد ۱۳۹۶

    این ماشین لااقل ۱۲۰ میلیون خواهد بود ... با توجه به تصره ۱ ماده ۴ قانون حمایت از مصرف کنندگان اصولا شرکتها حق ندارن بیش از ۵۰ درصد قیمت رو در زمان ثبت نام بگیرن پس این ماشین الان حداقل ۱۲۰ میلیون هست و برای همین هم احتمالا قیمتش رو نگفتن ...

  • فرزین
    فرزین | ۲۹ خرداد ۱۳۹۶

    برین تیوولی بخرین با موتور بنز و گیربکس آیسان ژاپن،هندونه بخواین بخرین قبلش چپ و راستس میکنین این ماشینی که نمیدونین موتورش چیه گیربکسش چیه آپشن چی داره رو چجوری میخرین آخه،پولتون مفتم باشه اینجوری هدرش بدین هم زور داره

    • iAmir96
      iAmir96 | ۲۹ خرداد ۱۳۹۶

      موتور 2008 بهترين موتور سال ٢٠١٦ توي كلاس خودش شده

      • A_A_2
        A_A_2 | ۲۹ خرداد ۱۳۹۶

        اگه بهترین شاگرد مدرسشونم باشه بازم نمیخایم.. ماشین فقط پیجو ۴۰۵

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی