ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تمجید جیمز می از مجریان جدید تاپ گیر؛ حق انتخاب بیشتر برای بینندگان

بعد از جدایی تیم کلارکسون از مستند خودرویی محبوب و پرطرفدار تاپ گیر، دست اندکاران این مجموعه سعی کردند با استخدام چند مجری جدید و برخی تغییرات جزئی فصل بعدی برنامه تلویزیونی خود را با ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

بعد از جدایی تیم کلارکسون از مستند خودرویی محبوب و پرطرفدار تاپ گیر، دست اندکاران این مجموعه سعی کردند با استخدام چند مجری جدید و برخی تغییرات جزئی فصل بعدی برنامه تلویزیونی خود را با جذابیت سابق پیش ببرند.

فصل 23 اولین فصل تاپ گیر بود که بدون تیم کلارکسون پخش شد. بسیاری از بینندگان پر و پا قرص این برنامه منتظر عملکرد مجریان جدید نظیر کریس اوانز بودند که به دلیل شوخ طبعی جانشین مستقیم کلارکسون محسوب می شد.

اما نتیجه این جابجایی و اجرای افراد جدید طوری بود که به راحتی می توان از صفات افتضاح، وحشتناک، بی مزه و بد برای توصیف فصل 23 استفاده کرد. میزان انتقادها از مجموعه و مخصوصا اجرای کریس اوانز به حدی بود که در پایان فصل او مجبور شد به همکاری خود با تاپ گیر خاتمه دهد.

با خداحافظی اوانز باز هم تغییراتی برای فصل 24 داده شد و این بار مت لبلانک، روری رِید و کریس هریس به عنوان سه مجری اصلی انتخاب شدند. فصل 24 هم که تا همین چند هفته پیش بر روی آنتن بود، اگر چه عالی نبود اما می توان آن را بسیار بهتر از فصل 23 دانست.

چندی پیش جیمز می (مجری سابق تاپ گیر) در مصاحبه با یکی از برنامه های رادیویی انگلیسی گفته که مجریان فعلی این برنامه بسیار خوب عمل کرده و مدام در حال پیشرفت هستند. این مجری 54 ساله درباره جدایی تیم خود از تاپ گیر گفته:

ما در نهایت به این نتیجه رسیدیم که باید کمی تجدید قوا کرده و به برخی افراد دیگر اجازه دهیم که کنترل برنامه قدیمی ما را در دست بگیرند. در حال حاضر مجریان فعلی بسیار خوب عمل می کنند.

آقای می در ادامه با اشاره غیر مستقیم به گرند تور افزوده:

من فکر می کنم که در زمان کنونی بینندگان دو برنامه خودرویی برای تماشا دارند، در حالیکه قبلا فقط یک حق انتخاب وجود داشت. ما می توانیم همدیگر را به حرکت وادار کنیم.

جیمز می در مصاحبه خود اضافه نموده که با توجه به پخش برنامه های تاپ گیر و گرند تور فکر نمی کند کسی در این بین بازنده باشد.

با توجه به برخی تفاوت های ساختاری که در دو مجموعه یاد شده وجود دارد، می توان حرف های جیمز می را صحیح دانست؛ زیرا در گرند تور بیشتر بر روی سرگرمی و کمدی بودن برنامه تاکید شده، در حالیکه تاپ گیر عمدتا بر روی مباحث خودرویی تمرکز کرده و بررسی های بیشتری در آن ارایه می شود.

کدام یک از این دو برنامه خودرویی با سلایق شما همخوانی بهتری دارد؟ نظر شما در این باره چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • soheil
    soheil | ۳۱ خرداد ۱۳۹۶

    گرند تور فقط

  • Goyban bl
    Goyban bl | ۳۰ خرداد ۱۳۹۶

    اگه میخوای از فیلم برداری لذت ببری تاپ گیر
    میخوای بخندی گرند تور
    اگه میخوای واقعا در مورد ماشین ها بدونی برنامه های موتور ترند که واقعا شاهکارن، مثل هد تو هد

  • moein
    moein | ۳۰ خرداد ۱۳۹۶

    گرند تور هم دیگه خیلی مزخرف بود...ماشینای مزخرف...شوخی بیش از حد و...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی