ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی +G6 با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و قابلیت شارژ بی سیم معرفی شد

شرکت ال جی امروز با ارسال بیانیه خبری خود برای دیجیاتو و سایر رسانه های جهان، از معرفی نسخه پلاس G6 خبر داد. معمولاً نسخه های پلاس، به یاد آورنده موبایل هایی با نمایشگری بزرگتر ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۱

شرکت ال جی امروز با ارسال بیانیه خبری خود برای دیجیاتو و سایر رسانه های جهان، از معرفی نسخه پلاس G6 خبر داد. معمولاً نسخه های پلاس، به یاد آورنده موبایل هایی با نمایشگری بزرگتر از نسخه استاندارد هستند ولی اندازه صفحه نمایش G6 Plus تغییری نداشته و همان ۵.۷ اینچ باقی مانده. در عوض، عبارت «پلاس» نشانگر قابلیت های جدید دیگری است.

ال جی خبر می دهد که وجه تمایز +G6 با G6، حافظه داخلی بیشتر است که حالا به ۱۲۸ گیگابایت رسیده. از طرفی جی ۶ پلاس با یک هدفون با کیفیت تر به نام «B&O PLAY» در جعبه عرضه می شود.

همانگونه که می دانید اخیراً پرچمداران ال جی از مبدل صدای DAC چهار هسته‌ ای 32-bit Hi-Fi استفاده می کنند و هدفون جدید می تواند کیفیت صدای متمایزی را در اختیار مشتری قرار دهد.

لازم به اشاره است که این موبایل، در رنگ های مشکی، آبی و طلایی به دست کاربر می رسد و ال جی خبر می دهد که در برخی از کشورها، قابلیت شارژ بی سیم را نیز به همراه خواهد داشت. سایر مشخصات موبایل جدید، تفاوتی با جی 6 ندارد، هرچند که هنوز مشخص نیست ویژگی شارژ بی سیم +G6 در نسخه ای که به ایران می آید وجود خواهد داشت یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۲۴ مرداد ۱۳۹۶

    یعنی مدل اصلیش شارژ بی سیم نداره؟

  • Montobella
    Montobella | ۱ تیر ۱۳۹۶

    چرا بررسی جی۶ رو نمیزارید؟
    ویدویوی بررسی جی ۶

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی