ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مچ بند هوشمندی که می تواند از شما در برابر آفتاب سوختگی محافظت کند

سوختگی پوست زیر نور شدید آفتاب خود معضل بسیار بزرگی است اما خطر ابتلا به سرطان پوست مسئله ایست که نمی توان به راحتی از کنار آن عبور کرد. حال کمپانی «Netatmo» که اخیراً موفق ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

سوختگی پوست زیر نور شدید آفتاب خود معضل بسیار بزرگی است اما خطر ابتلا به سرطان پوست مسئله ایست که نمی توان به راحتی از کنار آن عبور کرد. حال کمپانی «Netatmo» که اخیراً موفق شده با به کارگیری سنسورهای هوشمند در محصولاتی با طراحی های جذاب، شهرتی برای خود دست و پا کند از مچ بند تازه ای رونمایی کرده که از کاربر در برابر نور خورشید محافظت می کند.

مچ بند هوشمند مورد اشاره که کمپانی سازنده نام «June» را برای آن در نظر گرفته با همکاری شرکت های معتبر حوزه مد نظیر «Louis Vuitton» و «Harry Winston» توسعه یافته است.

این مچ بند تشعشعات خورشید را اندازه گیری می کند

گفتنی است «June» دارای حسگری شبیه به الماس بوده که می تواند میزان قرار گرفتن شما در معرض تشعشعات خورشید را اندازه گیری کند. با وجود آنکه محصول مورد بحث دارای نمایشگری مجزا نیست اما همگام سازی آن با یک اپلیکیشن iOS می تواند به کاربر اطلاع دهد که چه میزان نور خورشید به پوست او تابیده شده است. همچنین نرم افزار مذکور کاربر را آگاه می کند که از چه کرم ضد آفتابی و با کدام درجه SPF استفاده کند و آیا نیازی به پوشیدن عینک آفتابی یا کلاه خواهد بود یا خیر.

ناگفته نماند که در سه دهه اخیر سرطان پوست به اندازه مجموع دیگر سرطان ها قربانی گرفته و از همین رو استفاده از محصولات اینچنینی به نظر ضروری می رسد. لازم به ذکر است که مچ بند هوشمند مذکور هم اکنون با قیمت 99 دلار در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • moslemzare
    moslemzare | ۲۹ خرداد ۱۳۹۶

    خوبه ولی نمیشه واسه هر حسگر یه مچ بند ببندیم که. همکاری کنن ادغامش کنن

مطالب پیشنهادی