ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همه مشخصات فنی دوربین دوگانه در وان پلاس ۵ رسماً منتشر شد

همانطور که می دانیم وان پلاس 5 مجهز به ماژول دوربین دوگانه است اما تاکنون اطلاعات زیادی پیرامون سنسورهای به کار رفته در آن در دسترس نبود. حالا به لطف جزئیات ارائه شده توسط وبسایت ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۱۵

همانطور که می دانیم وان پلاس 5 مجهز به ماژول دوربین دوگانه است اما تاکنون اطلاعات زیادی پیرامون سنسورهای به کار رفته در آن در دسترس نبود. حالا به لطف جزئیات ارائه شده توسط وبسایت ورج می دانیم که دوربین دوگانه تعبیه شده در پرچمدار وان پلاس عملکردی به مانند آیفون 7 پلاس خواهد داشت.

به نظر می رسد که شباهت دوربین دوگانه وان پلاس 5 با آیفون 7 پلاس تنها به چینش افقی و محل قرارگیری آنها ختم نشده و هم اکنون مطلعه شده ایم که کمپانی چینی در تلفن همراه خود از دو سنسور 16 مگاپیکسلی و 20 مگاپیکسلی بهره برده است.

با استناد بر اطلاعات منتشر شده باید گفت که دوربین اصلی وان پلاس 5 دارای سنسور 16 مگاپیکسلی ساخته شده توسط سونی بوده که از گشودگی دیافراگم f/1.7 برخوردار است. در کنار آن هم یک سنسور 20 مگاپیکسلی حضور دارد که از لنز تله فوتو با f/2.6 بهره مند است.

دوربین دوگانه وان پلاس 5 عملکردی مشابه با آیفون 7 پلاس خواهد داشت

گفتنی است با توجه به مشخصات مورد اشاره باید انتظار داشت که دوربین وان پلاس 5 بتواند تصاویر بوکه و پرتره ای همانند آیفون 7 پلاس به ثبت برساند.

لازم به ذکر است مدیر عامل شرکت وان پلاس در مورد به کارگیری ماژول دوربین دوگانه ای شبیه به آیفون 7 پلاس اذعان داشته که «ما از سال گذشته در حال توسعه و بررسی دوربین های دوگانه بوده ایم اما می دانستیم که فرهنگ سازی آن هزینه های زیادی در بر خواهد داشت. ما از اپل تشکر می کنیم که بازار را برای ورودمان آماده کرد.»

ناگفته نماند گزارش مذکور اطلاعاتی در رابطه با دیگر مشخصات سخت افزاری وان پلاس 5 در بر نداشته اما تأیید کرده که اسمارت فون مذکور گران ترین محصول وان پلاس تا به امروز خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • high end
    high end | ۳۰ خرداد ۱۳۹۶

    وان پلاس تو گوشیای قبل به خصوص دو تای اول زبان طراحی خودشو داشت متاسفانه این به نظرم پسرفته البته نه از لحاظ طراحی بلکه رسیدن به این طرز تفکر که کپی کردن میتونه سودمند باشه پسرفته .میدونی احساس میکنم روحیه خودباوریش از دست رفته .کاش برگرده

  • Yousef Mohamdsalehi
    Yousef Mohamdsalehi | ۳۰ خرداد ۱۳۹۶

    وقتی دستت نگرفتی زود قضاوت نکن تو همون حقت سامسونگ و هواوی هستش یکی از بهترین اندرویدی ها وانپلاس ۳tهستش چه برسه به این دیگه

  • Ali Khanchebemehr
    Ali Khanchebemehr | ۳۰ خرداد ۱۳۹۶

    آشغال چینی

  • علی گلکسی
    علی گلکسی | ۳۰ خرداد ۱۳۹۶

    اشتباه میدونید چرا چون بیشتر از ۳۲ مگا پیکسل که توی دوگانه دوتا ۱۶ میشه رو نمیشه روی اسنپ دراگون ۸۳۵ به کار گذاشت البته شاید خودش پردازنده رو ساخته

مطالب پیشنهادی