ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یوتافون ۳ موبایلی میان رده با دو نمایشگر است

اوایل هفته جاری خبری در مورد نسل جدید تلفن های همراه کمپانی روسی «یوتا» در اختیارتان قرار دادیم که نشان می داد شرکت مذکور تا پایان سال جاری «یوتافون 3» را روانه بازار خواهد کرد. ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۵۰

اوایل هفته جاری خبری در مورد نسل جدید تلفن های همراه کمپانی روسی «یوتا» در اختیارتان قرار دادیم که نشان می داد شرکت مذکور تا پایان سال جاری «یوتافون 3» را روانه بازار خواهد کرد. حال امروز گزارش های تازه ای منتشر شده که برخی مشخصات سخت افزاری این اسمارت فون را لو می دهد.

بر اساس شایعات موجود «یوتافون 3» نسبت به نسل های گذشته خود کمی بزرگ تر بوده و هم اکنون یک نمایشگر 5.5 اینچی AMOLED را در پنل جلویی خود و یک نمایشگر 5.2 اینچی با فناوری E-Ink را در پشت خود خواهد داشت.

همچنین گزارش ها حاکی از آن هستند که نسل تازه موبایل های کمپانی روسی از چیپست میان رده اسنپدراگون 625 بهره مند است که پیشتر آن را در تلفن های همراه Zenfone 3، Moto Z Play و بلکبری KEYone مشاهده کرده ایم.

در مورد بخش تصویربرداری «یوتافون 3» هم فاش کنندگان مدعی شده اند که یک دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی در پشت دستگاه و دوربینی 13 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی در پنل جلویی دستگاه تعبیه خواهند شد.

از دیگر مشخصات سخت افزاری اسمارت فون مورد بحث هم می توان به درگاه کارت حافظه میکرو SD، اندروید 7.0 نوقا و پشتیبانی از دو سیمکارت اشاره کرد. خبرهای منتشر شده نشان می دهند که «یوتافون 3» در دو مدل 64 و 128 گیگابایتی با قیمت های 350 و 450 دلار در چین و روسیه عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reZa
    reZa | ۱ تیر ۱۳۹۶

    یه صفحه i-ink دست بغل دستیم تو اتوبوس دیدم فکر کردم کاغذ چسبونده رو تبلت اصلا این صفش خیلی خفنه

  • Moslem Zare
    Moslem Zare | ۳۰ خرداد ۱۳۹۶

    چقد گرون . قیمتشم ک بالاس.

مطالب پیشنهادی