ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا تشخیص چهره سه بعدی و واقعیت افزوده به آیفون 8 می آیند؟

بر اساس پیش بینی های «مینگ چی کو»، آیفون بعدی اپل که به مناسبت دهمین سالگرد تولید آیفون به بازار عرضه می شود، قابلیت تشخیص چهره با دقت بالا و همچنین پشتیبانی از واقعیت افزوده ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۵

بر اساس پیش بینی های «مینگ چی کو»، آیفون بعدی اپل که به مناسبت دهمین سالگرد تولید آیفون به بازار عرضه می شود، قابلیت تشخیص چهره با دقت بالا و همچنین پشتیبانی از واقعیت افزوده را خواهد داشت.

بنا به اظهارات آقای کو، آیفون 8 یک دوربین سلفی انقلابی به همراه سنسور سه بعدی خواهد داشت که تصاویر دو بعدی ثبت شده را به سلفی های سه بعدی تبدیل کرده، و از قابلیت های آن برای تشخیص چهره نیز استفاده خواهد کرد.

حال مدتی پس از پیش بینی های مینگ چی کو، تحلیلگران با توجه به فعالیت شرکت های تامین کننده قطعات، احتمال حضور دوربین جلوی سه بعدی و اضافه شدن واقعیت افزوده به آیفون 8 را بسیار قوی می دانند.

60 میلیون واحد سنسور سه بعدی راهی خطوط تولید اپل خواهند شد

یکی از کمپانی های قطعه ساز مورد نظر، «Finisar» نام دارد که اخیراً در جلسه عمومی خود با سرمایه گذاران اعلام کرده تا پایان ماه اکتبر، ده ها میلیون سنسور سه بعدی را به تولید کنندگان مختلف خواهد فروخت که بر اساس گزارشات، 60 میلیون واحد از حسگرهای مورد اشاره راهی خطوط تولید اپل خواهند شد. لازم به ذکر است که سنسورهای تولیدی کمپانی مذکور، برای تشخیص چهره و پردازش واقعیت افزوده به کار می روند.

فینیسار همچنین در نشست خود از اضافه شدن مشتریان جدیدی به لیست خریداران خبر داد که به احتمال زیاد، به کمپانی ساکن کوپرتینو اشاره داشته و خبر از عرضه ویژگی های نوآورانه ای در آیفون 8 اپل می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی