ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی و اعلام قیمت ذنفون 3 و ذنفون 3 مکس ایسوس در ایران

ایسوس از جمله برندهای تایوانی فعال در بازار کشورمان است که در کنار لپ تاپ و دیگر سخت افزارهای گروه کامپیوتر، دستی هم در بازار موبایل دارد. موبایل های میان رده این شرکت ضمن برخورداری ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

ایسوس از جمله برندهای تایوانی فعال در بازار کشورمان است که در کنار لپ تاپ و دیگر سخت افزارهای گروه کامپیوتر، دستی هم در بازار موبایل دارد.

موبایل های میان رده این شرکت ضمن برخورداری از امکاناتی معقول با قیمتی منطقی وارد بازار کشور می شوند و از آنجا که همه هموطنان عزیزمان توانایی خرید پرچمداران مطرح بازار را ندارند، محصولات  این شرکت طرفدارن زیادی هم دارند.

شب گذشته شرکت ایسوس طی مراسمی با حضور مدیران خود، از جدیدترین موبایل هایش با نام های ذن فون 3 و ذن فون 3 مکس در ایران رونمایی کرد که قرار است به ترتیب با قیمت های یک میلیون و نود هزار تومان و هشتصد و نود هزارتومان وارد بازار کشور شوند.

گفتنی است در این مراسم آقایان آرون مدیر توسعه بازار موبایل و تبلت ایسوس، پیام ابراهیمی، مدیر فروش این شرکت و سید هادی چاوشی مدیر توسعه شبکه فروش موبایل و تبلت آن ضمن معرفی دو اسمارت فون یاد شده، به ارائه توضیحاتی پیرامون برند ایسوس و تاریخچه فعالیت آن پرداختند.

نگاهی اجمالی به امکانات ذن فون 3

بدنه این موبایل دارای طراحی 2.5D است؛ بدان معنا که هیچ زاویه تند و شکسته ای در آن مشاهده نمی شود. این دستگاه همچنین به یک حسگر اثرانگشت دقیق مجهز شده که ظرف 0.2 ثانیه قفل گشایی می شود.

از دیگر امکانات این محصول می توان به چیپست اسنپدراگون 625، دوربین های اصلی و جلویی 16 و 8 مگاپیکسلی و همچنین پشتیبانی از دو سیم کارت اشاره نمود.

امکانات ذن فون 3 مکس

این موبایل نیز همچون نسخه استاندارد بدنه ای با انحنای 2.5D دارد و به خاطر بهره مندی از یک باتری 4100 میلی آمپر ساعتی از سوی مدیران ایسوس به یک پاوربانک همراه تشبیه می شود.

نمایشگر 5.5 اینچی، چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 430 و دوربین های اصلی و جلویی 16 و 8 مگاپیکسلی هم دیگر امکانات این دستگاه را تشکیل میدهند.

هر دو موبایل رونمایی شده هم اکنون به بازار ایران عرضه شده و قابل خرید هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • amir nikbakht
    amir nikbakht | ۳ تیر ۱۳۹۶

    من یه zenfone 2 deluxe دارم و ااستفاده میکنم مزایا:
    خیلی ساخت خوبی داره و خرید کاره ...این هم بخاطر اینه که از قدیم تو ساخت قطعات کامپیوتر و ... بوده .... سرعت و بخصوص از لحاظ امکانات سخت افزاری عالیه ... فکر کنید سال ۹۴ اومده با ۴گیگ رام و ۶۴گیگ رم !! وقیمت حدود ۱میلیون و صد هزارتومان اون موقع عالی بود!! از نظر نرم افزار هم عالی مثل دوربین عکاسی و فیلم و امکانات ...وکیفیت دوربین ... ما با آیفون و گوشی های دیگه مقایسه کردیم... معایب : پشتیبانی نرم افزاری افتضاح همه اندروید ۶ شدن آخرین شرکت بود که آپدیت داد!! ومن هنوز از اندروید ۵ استفاده میکنم چون اتوماتیک آپدیت نداد من هم دستی آپدیت نکردم

  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۳۱ خرداد ۱۳۹۶

    اون زد فون دو وقتی اومد یه کم سر و صدا کرد اما نه بعدیاش نه قبلیاش هیچ ارزشی ندارن .. زنفون دو هم که مردم و خریداران جوگیر زیادی گندش کرده بودن.

  • moslemzare
    moslemzare | ۳۱ خرداد ۱۳۹۶

    ایسوس شاید تو لپ تاپ موفق شده باشه ولی واسه موبایل چون پیوسته و مداوم کار نمیکنه و پشتیبانی خوبی نداره خریدش اشتباهه. همچنین لنوو

  • D D
    D D | ۳۱ خرداد ۱۳۹۶

    می خوام صد سال سیا نیاد

  • omid hedayatnej
    omid hedayatnej | ۳۱ خرداد ۱۳۹۶

    رابط کاربری دوست داشتنی نداره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی