ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ یک هدست Gear VR مستقل از موبایل با نمایشگر 2000ppi می سازد

همانطور که می دانید در حال حاضر برای استفاده از هدست های واقعیت مجازی سامسونگ، باید یکی از موبایل های پرچمدار این شرکت را نیز در اختیار داشته باشید تا بتوانید با استفاده از نمایشگر ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

همانطور که می دانید در حال حاضر برای استفاده از هدست های واقعیت مجازی سامسونگ، باید یکی از موبایل های پرچمدار این شرکت را نیز در اختیار داشته باشید تا بتوانید با استفاده از نمایشگر آن، محتوای مورد نظر خود را تماشا کنید.

اما بر اساس اخباری که اخیراً منتشر شده، کمپانی کره ای قصد دارد مدل جدیدی از هدست های «Gear VR» خود را با نمایشگر اختصاصی OLED و تراکم پیکسلی 2000ppi روانه بازار کند.

برای مقایسه بد نیست بدانید که تراکم پیکسلی نمایشگر هدست «Oculus Rift» برابر 460ppi بوده و این رقم برای جدیدترین پرچمداران سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، معادل 570 و 529 پیکسل در اینچ مربع است.

با افزایش رزولوشن تصویر، مشکل سرگیجه و تهوع کاهش می یابد

به عقیده سامسونگ، افزایش رزولوشن نمایشگر به بهبود تجربه کاربری کمک کرده و از آنجایی که تصاویر در این حالت واقعی تر به نظر می رسند، مشکل تهوع در کاربران کاهش چشمگیری خواهد یافت. در واقع با عبور از مرز 1000ppi، مسائل مربوط به تطبیق با محیط و درک واقعیت از بین رفته و دیگر احتمال ابتلا به سرگیجه وجود نخواهد داشت.

لازم به ذکر است که هنوز خبری از تاریخ رونمایی هدست واقعیت مجازی مستقل سامسونگ در دست نیست اما این محصول به احتمال زیاد، سال آینده و همراه با پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 به بازار معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • | ۲ تیر ۱۳۹۶

    چطوری ???

  • TeChNoLoGy
    TeChNoLoGy | ۳۱ خرداد ۱۳۹۶

    اصلا نمی تونم تصورش کنم ???

مطالب پیشنهادی